هشدار میجر به متقلبان: دیر یا زود مچتان را خواهیم گرفت!

هشدار میجر به متقلبان: دیر یا زود مچتان را خواهیم گرفت!
خلاصه اخبار

توسعه‌دهنده بازی میجر (Major) به تازگی اطلاعیه‌ای در کانال تلگرامی خود منتشر کرده و به متقلبان و افرادی که از ربات‌ها در این بازی استفاده می‌کنند هشدار داده است. به گزارش میهن بلاکچین، روکس‌من (Roxman)، توسعه‌دهنده میجر مدعی‌ است این پروژه در روزهای اخیر دسترسی ۵ میلیون ربات و کاربر را مسدود کرده‌ و این …

توسعه‌دهنده بازی میجر (Major) به تازگی اطلاعیه‌ای در کانال تلگرامی خود منتشر کرده و به متقلبان و افرادی که از ربات‌ها در این بازی استفاده می‌کنند هشدار داده است.

به گزارش میهن بلاکچین، روکس‌من (Roxman)، توسعه‌دهنده میجر مدعی‌ است این پروژه در روزهای اخیر دسترسی 5 میلیون ربات و کاربر را مسدود کرده‌ و این روند ادامه خواهد داشت.

هشدار میجر به متقلبان

در این اطلاعیه ضمن هشدار به کاربران متقلبی که فکر می‌کنند می‌توانند قِسِر در بروند آمده است:

برخی از این افراد فکر می‌کنند مچ‌شان گرفته نخواهد شد. با این حال ما متخصصین بسیار ماهری را برای این کار داریم. متقلبانی که هنوز پیدا نشده‌اند دیر یا زود پیدا خواهند شد. ما همه چیز را به طور کامل بررسی می‌کنیم. حتی بازی‌های درون برنامه میجر نیز بررسی می‌شوند.

در این اطلاعیه، توسعه‌دهنده میجر ضمن اشاره به ایردراپ آتی این بازی نوشته است:

به زودی یک ایردراپ انجام خواهد شد و تلاش‌های کاربران صادق فراموش نخواهد شد.

این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که بازی میجر برای بار آخر قابلیت خرید ریتینگ با استفاده از ارز دیجیتال استارز را فعال کرده است.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *