پایان بورس امروز ۳۰ مهر ۱۴۰۳/ بازار سهام در تب و تاب ریسک ها

پایان بورس امروز ۳۰ مهر ۱۴۰۳/ بازار سهام در تب و تاب ریسک ها
خلاصه اخبار

معاملات بورس متعادل‌تر از روزهای گذشته بسته شد. با این حال ادامه‌دار بودن آثار تنش‌ها همراه با فشار فروش بازار سهام همچنان در تب و تاب ریسک‌ها به سر می‌برد. امروز همچنین آهنگ خروج پول کند شد و کمی بیش از 59 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. همچنین 83 درصد از نمادهای بازار سهام کاهش قیمت داشتند و تمامی نماگرها قرمز شدند.

به گزارش تجارت نیوز ،

معاملات امروز سهام در جهت کندل معاملاتی روز گذشته، با ریزش بسته شد. در پایان بورس امروز، شاخص کل با کاهش 13 هزار و 832 واحدی که معادل 0.68 درصد این شاخص است روبه‌رو شد. بر این اساس، شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح دو میلیون و هفت هزار واحدی ایستاد.

پایان 30

در طرف دیگر، قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نیز دچار فشار فروش بود و کاهش را تجربه کرد؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز سه هزار و 842 واحد که معادل 0.57 درصد این شاخص است، کاهش ارتفاع داد و به سطح 665 هزار و 937 واحد رسید.

حجم و ارزش معاملات خرد

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را 7.6 میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را دو هزار و 879 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

گزارش های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *