شرکت بورسی از دیروز متوقف و تا اطلاع ثانوی پلمپ شد

شرکت بورسی از دیروز متوقف و تا اطلاع ثانوی پلمپ شد
خلاصه اخبار

فعالیت تولیدی کارخانه شرکت تامین ماسه ریخته گری از دیروز، متوقف و تا اطلاع ثانوی توسط دادستانی فیروزکوه پلمپ شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت تامین ماسه ریخته گری از توقف فعالیت تولیدی کارخانه از دیروز و پلمپ آن تا اطلاع ثانوی توسط دادستانی فیروزکوه و دستور کار تعمیرات اساسی در این دوره خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.

بر اساس این گزارش، “کماسه” پیرو ابلاغیه الکترونیکی 22 مهر صادره توسط شعبه دوم بازپرسی دادسرای فیروزکوه مبنی بر صدور دستور توقف کارخانه در 28 مهر، باعلام کرد: فعالیت تولیدی کارخانه راس ساعت 17 شنبه 28 مهر توسط دادستانی فیروزکوه متوقف و کارخانه تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.

لوتوس

مدیریت و هیات مدیره شرکت جهت بازگشایی هر چه زودتر کارخانه و شروع مجدد فعالیت تولیدی، تمام تلاش را در راستای صرفه و صلاح سهامداران بکار خواهد بست. ضمناً با پیش بینی و برنامه ریزی ها در صورت اخذ مجوزات لازم از دادستانی در دوره توقف کارخانه، تعمیرات اساسی و انجام تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات خط تولید کارخانه و تسریع در نصب تجهیزات زیست محیطی، ساخت سوله و استخر مورد نیاز جهت کاهش آلایندگی در دستور کار مدیریت قرار خواهد گرفت. به محض اتمام توقف و پلمپ کارخانه و شروع مجدد فرآیند تولید، آثار مالی این موضوع و مراتب بلافاصله به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

منبع: بورس پرس

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *