گزارش وال‌استریت ژورنال از بازگشت پر قدرت پهپادهای حزب‌الله

گزارش وال‌استریت ژورنال از بازگشت پر قدرت پهپادهای حزب‌الله
خلاصه اخبار

حزب‌الله لبنان که برای مدت کوتاهی حملات پهپادی خود به مواضع رژیم اشغالگر را متوقف کرده بود، بار دیگر پرنده‌های بدون سرنشین خود را به آسمان اراضی اشغالی فرستاده است.

به گزارش ایسنا، یک مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی گفت، پس از وقفه‌ای کوتاه در پی شهادت «محمدحسین سرور» رئیس واحد پهپادی حزب‌الله در ماه سپتامبر، بار دیگر حملات پهپادی حزب‌الله افزایش یافته است.

این مقام اطلاعاتی در گفت‌وگو با روزنامه آمریکایی «وال‌استریت ژورنال»، عنوان داشت واحد پهپادی حزب‌الله که به «واحد 127» شهرت دارد، از شهید سرور و چند نیروی دیگر تشکیل شده بود و با شهادت وی در ماه سپتامبر، موقتاً فعالیت آن متوقف شد؛ اما دوباره پهپادهای حزب‌الله در آسمان اراضی اشغالی رویت شده و به صهیونیست‌ها تلفات تحمیل می‌کنند.

یکشنبه گذشته بود که نیروهای مقاومت لبنان در عملیاتی کم‌نظیر موفق شدند تا پس از شناسایی محیطی توسط پهپاد هدهد و سپس با استفاده از پهپادهای انتحاری کلاس ابابیل به یک پادگان تیپ گولانی در منطقه بنیامینا در حیفا حمله کنند و حالا خانه شخصی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هدف حمله قرار گرفته است.

این حمله یک روز پس از آن اتفاق افتاد که در پی شهادت «یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه، حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد حملات خود علیه رژیم صهیونیستی را تشدید خواهد کرد.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *