واکنش‌ها به شهادت ابو ابراهیم؛ مقاومت مقاوم تر شد

واکنش‌ها به شهادت ابو ابراهیم؛ مقاومت مقاوم تر شد
خلاصه اخبار

در پی شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حملات رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه، مسئولان و مقامات لشکری و کشوری با صدور پیام‌ها و بیانیه‌های جداگانه شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، در پی آنکه بعد از ظهر روز جمعه-27مهر 1403 نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه، خبر شهادت یحیی السنوار، رهبر حماس در حملات رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه را تایید کرد، مقام معظم رهبری با صدور پیامی خطاب به ملت‌های مسلمان و جوانان غیور منطقه با تجلیل از مجاهد قهرمان «فرمانده یحیی سنوار» تاکید کردند: جبهه مقاومت همانگونه که قبلاً با شهادت برجستگان خود از پیشروی باز نماند، با شهادت سنوار هم کمترین توقفی نخواهد داشت, باذن‌الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

گزارش ایسنا از پیام‌های تسلیت برای شهادت سید حسن نصرالله را می توانید در این گزارش مرور کنید.

* حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی ضمن تاکید براینکه یحیی سنوار شهید شد و به دیگر رهبران مقاومت پیوست، اما آرمان او و مجاهدت بی بدیل او در لالایی مادران نوزادان فلسطینی، در سروده های شاعران، در داستان های نویسندگان، در نقاشی های هنرمندان و تصاویر رسانه ها جاوید و پرتکرار خواهد ماند، خاطرنشان کرد: شهادت حماسی مجاهد خستگی ناپذیر یحیی سنوار، صفحه ای جدید در تاریخ مبارزات ملت فلسطین را گشود که دنیایی از عشق به مبارزه با ظلم را در دل تمام آزادیخواهان جهان بر دمید.

* علی لاریجانی مشاور رهبری انقلاب در گفت‌وگویی تلویزیونی در همین ارتباط با تاکید بر اینکه شهادت سنوار برای آمریکا تاوان خواهد داشت، افزود: رئیس‌جمهوری آمریکا که می‌گوید ما در یافتن مکان شهید سنوار به رژیم اسرائیل کمک کردیم، باید پای هزینه آن نیز بماند و بداند این اقدام برای آنان در آینده، تاوان خواهد داشت.

* اسکندر مومنی وزیر کشور در بخشی از پیام تسلیت خود نوشت: خون این مبارز و اسطوره مقاومت، قطعا رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را بیش از پیش به زوال نزدیک می‌کند. آن فرمانده دلیر با شهادتی که از پیِ مبارزه تا آخرین قطره خون رقم زد به الگویی جاودانه و احیاگر نزد مجاهدان و رزمندگان جبهه حق تبدیل شد و به چهره تاریخ، روشنایی دیگر خواهد بخشید.

* شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیام خود خاطرنشان کرد: یقیناً آمران و عاملان این جنایت بزرگ، به هیچ یک از اهداف خود نخواهند رسید و به برکت خون پاک این شهید قهرمان و اسطوره مبارزه با اشغالگری رژیم صهیونیستی، درخت مقاومت تنومندتر و اهداف این شهید عزیز و همرزمانش، توسط برادرانش در جبهه سرافراز مقاومت با قوت بیشتر پیگیری و محقق خواهد شد، چراکه پیروزی مستضعفان، وعده الهی است.

* محمود واعظی قائم مقام و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اینکه تاریخ شاهد است که شهید عزیز یحیی سنوار، تا آخرین نفس برای آزادی مردم و سرزمین خود مبارزه کرد، تاکید کرد: آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان آنها بدانند که شعله مقاومت با ترورهای ناجوانمردانه و غیرانسانی خاموش نشده و بلکه فروزان تر خواهد شد.

* نعمت الله حکیم دبیرکل حزب عدالت طلبان ایران اسلامی نوشت: اسرائیل غاصب بداندکه نه تنها شهادت ابوابراهیم باعث سقوط مقاومت نخواهدشد بلکه شعله‌های مبارزه بافساد و ظلم‌ستیزی بارژیم جعلی کودک‌کش صهیونی وآمریکای جنایتکار را بیشتر خواهد نمود.

 ادامه دارد…

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *