شهادت یحیی سنوار زمینه‌ساز فروپاشی نهایی رژیم اشغالگر صهیونیستی واهد بود

شهادت یحیی سنوار زمینه‌ساز فروپاشی نهایی رژیم اشغالگر صهیونیستی واهد بود
خلاصه اخبار

ایسنا/سمنان استاندار سمنان ضمن محکوم کردن ترور و شهادت یحیی سنوار فرمانده بلندآوازه فلسطینی گفت: شهادت فرماندهان مقاومت و از جمله یحیی سنوار زمینه‌ساز فروپاشی نهایی رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی خواهد بود.

سید محمدرضا هاشمی ضمن تبریک و تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس از آزادیخواهان جهان خواست: در برابر جنایات صهیونیست ها ساکت نمانند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان، استاندار سمنان به مناسبت شهادت یحیی سنوار با صدور پیامی عنوان کرد: ظلم و اشغالگری هرگز پیروز نخواهد شد.

در بخشی از این پیام آماده است:

“وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا اَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ” (شعرا: 227)

شهادت پرافتخار سردار مقاومت، یحیی سنوار، فرمانده شجاع و بی‌بدیل جنبش حماس، را به ملت سرافراز فلسطین و تمامی آزادی‌خواهان جهان ، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 این جنایت وحشیانه که توسط رژیم صهیونیستی با پشتیبانی نظام‌های استکباری صورت گرفت، بار دیگر حقیقت زوال‌ناپذیر مقاومت را به جهان یادآور شد که ظلم و اشغالگری هیچ‌گاه پیروز نخواهد شد.

 رژیم صهیونیستی باید بداند که خون پاک این شهید و تمامی شهدای مقاومت، همانند شعله‌ای است که آتش خشم و اراده ملت‌های مظلوم را شعله‌ورتر کرده و زمینه‌ساز فروپاشی نهایی این رژیم خواهد بود.

 اینجانب با محکومیت شدید این اقدام ددمنشانه، از تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان می‌خواهم تا در برابر این جنایات ساکت نمانند و از حق مردم فلسطین برای آزادسازی سرزمین‌هایشان دفاع کنند.
برای شهید سنوار علو درجات و برای ملت فلسطین پیروزی و آزادی از چنگال اشغالگران را مسئلت دارم.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *