رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی: یکی از سربازهای ما در درگیری با السنوار به شدت زخمی شد

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی: یکی از سربازهای ما در درگیری با السنوار به شدت زخمی شد
خلاصه اخبار

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یکی از نیروهای این ارتش در درگیری با شهید یحیی السنوار و همراهانش به شدت زخمی شده است.

به گزارش ایسنا، رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه به نقل از یک منبع نظامی اذعان کرد: یکی از سربازها به ضرب گلوله یحیی السنوار و همراهانش به شدت زخمی شد.

این رسانه عبری در ادامه به نقل از فرمانده گردانی که با السنوار و همراهانش درگیر شدند، گزارش داد: السنوار قبل و بعد از اینکه بازویش زخمی شد، نارنجک‌های دستی را پرتاب کرد.

خلیل الحیه، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه امروز در تقدیر از شهید السنوار اظهار کرد: السنوار یک قهرمان شهید است که تا آخرین لحظه حیات خود رو در روی ارتش رژیم اشغالگر ایستاد. خون شهدا مسیر را برای ما روشن خواهد کرد و انگیزه‌ای برای پایداری و ثبات خواهد بود.

وی گفت: حماس تا زمان تشکیل کشور فلسطین در تمام خاک فلسطین به پایتختی قدس به فعالیت و تلاش خود ادامه خواهد داد. شهادت السنوار و دیگر رهبران تنها بر قدرت و صلابت جنبش ما می‌افزاید.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: السنوار زندانبانان را شکست داد و پس از آزادی از زندان‌ به تلاش و جهاد خود ادامه داد تا به پرافتخارترین مدال و مقام شاهد و شهید رسید. السنوار بدون برنامه‌ریزی به جلو برخاست و در خط مقدم درگیر شد و بین مواضع جنگی حرکت کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه از ترور السنوار طی درگیری‌ها و حملاتی در جنوب نوار غزه خبر داده بود.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *