رژیم منحوس صهیونیستی در قتل و جنایت روی هیتلر را سفید کرد

رژیم منحوس صهیونیستی در قتل و جنایت روی هیتلر را سفید کرد
خلاصه اخبار

زنجان – ایرنا – رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت:رژیم منحوس صهیونیستی و باند جنایتکار و تبهکار آن در قتل و جنایت در غزه و لبنان روی هیتلر را سفید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان و در مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید زنجان در مصلای این شهر، افزود:هیتلر در اقداماتی که در جنگ جهانی داشت زنان و کودکان نمی‌کشت ولی رژیم منحوس صهیونیستی اقدام به کشتن کودکان و زنان بی‌دفاع کرده است به گونه‌ای که تاکنون 42 هزار نفر از زنان و کودکان در این جنگ نابرابر شهید شدند.

گلپایگانی افزود:42 هزار نفر جمعیت زیادی است و در واقع جمعیت یک شهر است که به دست این رژیم منحوس شهید شده‌اند.

وی اظهار داشت: بیش‌تر افرادی که در جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند غیرنظامی بودند و در این شرایط تعداد کودکان به شهادت رسیده 12 هزار نفر است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی بر این باور است که به تمام قوم ها برتری دارد و بقیه اقوام بشر باید کشته شوند و در حقیقت، رژیم کودک‌کش صهیونیستی حیوان صفت و خونخوار است.

وی افزود: امروزه ظلم و ستم رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان در جهان مطرح شده و این رژیم منحوس روی هیتلر را سفید کرده است.

این مسوول با بیان اینکه سید حسن نصرالله، انسانی مدیر و مدبر بود و رژیم صهیونیستی بعد از شهادت ایشان، فکر می‌کرد کار تمام شده است، گفت: هم اکنون هیچ جایی از اسرائیل منحوس از موشک باران حزب الله در امان نیست و هیچکس فکر نمی کرد حزب الله اینگونه جهاد کند.

گلپایگانی با بیان اینکه امیدواریم طومار این جنایتکاران درهم پیچیده شود، گفت:یکی از وظایف مهم‌ اهل مسجد و جماعت جمعه دعا در حق مقام معظم رهبری است که فردی شجاع و دلیر هستند و در نماز جمعه که رژیم صهیونیستی آن را مورد تهدید قرار داده بود به همراه مردم همیشه در صحنه شرکت کردند و این حرکت و بیانات عربی ایشان در جهان بازتاب یافت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: خداوند رهبری به نظام جمهوری اسلامی عنایت کرده که یک سر و گردن از همه سران کشورهای دیگر بالاتر است و زمانی که مقام معظم رهبری شروع به صحبت می‌کنند بقیه سران کشورهای حاضر در جلسه سکوت می‌کنند.

گلپایگانی افزود: این موضوع اقتدار و شجاعت ایشان را می‌رساند که در تمام لحظات همراه مردم بوده‌اند و مردم ایران نیز عاشق ولایت فقیه هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه زنجان خاستگاه علمای بزرگی است، افزود: وجود مرجع عالیقدر آیت الله شبیری زنجانی نمود عینی این مساله است.

گلپایگانی با اشاره به ویژگی‌های خاص استان زنجان، اضافه کرد: عزاداری مردم این استان در محرم انعکاس جهانی دارد به طوری که اقشار مختلف مردم با عشق و علاقه و ارادت در این مراسم حضور می یابند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *