بیانیه الازهر درباره شهدای قهرمان مقاومت فلسطین

بیانیه الازهر درباره شهدای قهرمان مقاومت فلسطین
خلاصه اخبار

موسسه الازهر بیانیه‌ای را درباره شهدای قهرمان مقاومت فلسطین صادر و تاکید کرد شهدای مقاومت تروریست نبودند بلکه مبارزان واقعی بودند که دشمن خود را به وحشت انداختند.

به گزارش ایسنا، موسسه الازهر مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به خاطر شهدای قهرمان مقاومت فلسطین تسلیت می‌گوییم؛ شهدایی که دستان جنایتکار صهیونیست‌ها آنها را ترور کرد؛ صهیونیستی که در سرزمین عربی ما فساد را ایجاد کرده و دست به قتل و تخریب و اشغالگری در مقابل چشم و گوش کشورهای بی‌اراده و بی‌فکر و جامعه بین‌المللی زده که مثل مرده‌ها در قبرها سکوت کرده است.

طبق گزارش العربی الجدید، در بیانیه الازهر آمده است: شهدای مقاومت فلسطین مبارزان واقعی مقاومت بودند که دشمنشان را به وحشت انداختند و ترس و رعب را در قلب‌های آنها وارد کردند. آنطور که دشمن با فریب و نیرنگ می‌خواهد آنها را تروریست جلوه دهد این اعضای مقاومت تروریست نبودند بلکه مبارزان واقعی مقاومت بودند که به خاک وطن خود چنگ زدند تا اینکه خداوند شهادت را روزی آنها کرد. آنها با حیله و تجاوز دشمن مقابله کرده و از سرزمین و مسئله آنها و مسئله ما دفاع می‌کنند.

در بیانیه الازهر آمده است: ما بر اهمیت رسوا کردن کذب ماشین رسانه‌ صهیونیست‌ها و تلاش آن برای مخدوش کردن چهره شخصیت‌های مقاومت فلسطین در ذهن جوانان و فرزندان ما و تروریست خواندن آنها تاکید داریم. مقاومت و دفاع از وطن و سرزمین و مسئله و مرگ در راه آن یک افتخار است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه مدعی شد یحیی السنوار، رهبر حماس در حملات این رژیم در جنوب نوار غزه به شهادت رسیده است.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *