لحظه به لحظه با 377 مین از جنگ غزه: اردوگاه جبالیا غزه در خاک و خون

لحظه به لحظه با 377 مین از جنگ غزه: اردوگاه جبالیا غزه در خاک و خون
خلاصه اخبار

رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) در 377 مین روز از حملات خود به غزه و کرانه باختری و در سایه عملیات پاکسازی نژادی این رژیم، اهالی شمال غزه را برای سیزدهمین روز پیاپی بدون آب و غذا و دارو، در شرایط مرگ سازمان یافته قرار داده است.

العالم – فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، سازمان دفاع مدنی غزه عصر دیروز چهارشنبه اعلام کرد: “ده ها نفر که توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، هنوز زیر آوار یا اجساد آنها در خیابان ها و جاده ها پراکنده هستند و به دلیل ادامه حملات رژیم صهیونیستی و تیراندازی نظامیان این رژیم به هر شیء جنبنده ای، کسی قادر به انتقال آنها نیست”.

این سازمان تصریح کرد که اردوگاه آوارگان فلسطینی «جبالیا» واقع در شمال باریکه غزه در حال نابودی است و ساکنان آن در شرایط مرگ سازمان یافته قرار دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی برای سیزدهمین روز پیاپی سرگرم تخریب ساختمان های مسکونی و منازل شهروندان در اردوگاه جبالیا است.

ارتش رژیم صهیونیستی، عملیات نظامی خود را در استان شمال غزه از 6 اکتبر جاری آغاز کرده و با محاصره منطقه جبالیا، مانع مهاجرت اهالی آن به شهر غزه می شود. این رژیم اجازه خروج به شهروندان را فقط از خیابان صلاح الدین که در شرق غزه از شمال تا جنوب امتداد یافته است، می دهد.

وزارت بهداشت غزه دیروز چهارشنبه اعلام کرد رژیم صهیونیستی ظرف 24 ساعت گذشته، 6 جنایت علیه خانواده های فلسطینی مرتکب شده است که از قربانیان آن، 65 شهید و 140 مجروح به بیمارستان انتقال یافتند.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که آمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر سال گذشته به 42409 شهید و 99153 مجروح رسیده است. در این بیانیه تصریح شده است که شماری از اجساد قربانیان در خیابان ها پراکنده اند و نیروهای امدادی امکان دسترسی به آنها را ندارند.

لحظه به لحظه با حوادث جنگ غزه و کرانه باختری در 377 مین روز:

6:13 |شهادت 5 فلسطینی در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منزلی در شهر غزه

دفاع مدنی غزه اعلام کرد که پیکر 5 شهید فلسطینی را که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر غزه به شهادت رسیده بودند، از زیر آوار خارج کرد.

2:56 |در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مدرسه ای در منطقه شیخ زاید که آوارگان شمال غزه را در خود جای داده بود، یک نفر به شهادت رسید.

(خبر تکمیل می شود)

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *