قیمت تور کویر مرنجاب پاییز ۱۴۰۳/ هزینه میلیونی سفر یک روزه

قیمت تور کویر مرنجاب پاییز ۱۴۰۳/ هزینه میلیونی سفر یک روزه
خلاصه اخبار

نیمه دوم سال بهترین زمان برای سفر به دل کویر است. اگر دلتان هوس سفر کرده و فرصت محدودی نیز دارید تور یک روزه کویر مرنجاب در روزهای کوتاه پاییز انتخاب خوبی برای شما می‌تواند باشد.

به گزارش تجارت نیوز ،

کویر مرنجاب یکی از زیباترین کویرهای ایران است که در نزدیکی اصفهان و در شهرستان آران و بیدگل قرار دارد. راه رفتن روهای رمل‌های شنی، دیدن آسمان پرستاره، دریاچه نمک مسیله یا همان دریاچه نمک آران و بیدگل از جاذبه‌های این سفر یک روزه است.

بهترین زمان سفر به کویر مرنجاب فصل‌های سرد سال، خصوصا فصل پاییز است، زیرا مسیر خشک و هوا مطبوع است و همچنین دمای هوا روزها حدودا 20 درجه و شب‌ها حدود 5 درجه است.

قیمت تور کویر مرنجاب

قیمت تور مرنجاب به عوامل مختلفی مانند نوع وسیله نقلیه، مدت‌زمان سفر، نوع محل اقامت، تعداد وعده‌های غذایی و غیره بستگی دارد.

به عنوان مثال قیمت یک تور یک و نیم روزه، با خدماتی شامل، لیدر دارای کارت گردشگری، یک وعده صبحانه منو باز، یک وعده ناهار، یک وعده عصرانه، رفت و برگشت با اتوبوس VIP و بیمه مسافرتی و بدون اقامت، قیمتی حدود سه میلیون تومان و تور یک روزه دیگری شامل خدماتی مانند: وسیله نقلیه توریستی، یک وعده صبحانه، یک وعده ناهار و پذیرایی عصرانه و اخذ مجوزهای لازم بیمه، حدود پنج میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *