قیمت تور استرالیا پاییز ۱۴۰۳/ سفر به سرزمین کانگوروها چقدر برایتان آب می‌خورد؟

قیمت تور استرالیا پاییز ۱۴۰۳/ سفر به سرزمین کانگوروها چقدر برایتان آب می‌خورد؟
خلاصه اخبار

طبیعت بکر و دیدنی، اقتصاد فعال و در حال پیشرفت، سرزمین حقوق شهروندی از خصوصیات کشور استرالیاست. این کشور که بین اقیانوس‌های آرام و هند در نیم‌کره جنوبی زمین قرار دارد، بیشترین مساحت قاره اقیانوسیه را به خود اختصاص داده است. اما سفر به سرزمین کانگوروها چقدر هزینه دارد؟

به گزارش تجارت نیوز ،

استرالیا جزو کشورهای زیبای جهان به حساب می‌آید که هم مهاجرت‌پذیری بالایی دارد و هم گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. از نظر موقعیت جغرافیایی، استرالیا در نیم‌کره جنوبی کره زمین قرار گرفته و به همین علت از نظر آب‌وهوایی در موقعیت مخالف ایران قرار دارد. یعنی پاییز و زمستان ما همزمان با بهار و تابستان استرالیاست.

 البته باید در نظر داشت که استرالیا به دلیل داشتن وسعت زیاد دارای آب و هوای متنوعی در مناطق مختلف است. در مناطق شمالی هوا بیشتر بارانی و خشک است، در منطقه جنوب‌غربی این کشور آب و هوای غالب، مدیترانه‌‎ای و در جنوب‌شرقی آب و هوای اقیانوسی در جریان است.

به طور کلی با توجه به اقلیم خشک و آب و هوای گرم استرالیا، بهترین زمان برای سفر به این کشور، بین سپتامبر تا اکتبر است؛ یعنی شهریور تا آبان ایران. هوا در این بازه زمانی بسیار دل‌پذیر است و می‌توان در آب‌های استرالیا شنا کرد.

قیمت تور استرالیا

یکی از فاکتورهای مهم در قیمت‌گذاری تور استرالیا نرخ بلیط هواپیما و نوع هتلی است که رزرو می‌شود. زمان پرواز و فصول سال نیز در قیمت‌گذاری تور و همچنین کلاس پرواز و نوع بلیط هم روی قیمت تاثیر دارند.

ملبورن، گلدکست و سیدنی سه مقصد سفر با تور در استرالیا هستند.

قیمت تور از حدود 3990 دلار به اضافه هزینه ریالی که همان مبلغ بلیط هواپیماست شروع می‌شود. مدت اقامت 11 شب و 12 روز در هتل پنج ستاره است و خدمات تور شامل، بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفرهای فرودگاهی و پروازهای داخلی، اقامت در هتل 5 ستاره با صبحانه، ویزای استرالیا، بیمه مسافرتی، همراهی راهنمای فارسی‌زبان از تهران، گشت شهری به همراه راهنمای محلی و خدمات CIP در فرودگاه مبدا می‌شود.

قیمت تور با توجه به هتل محل اقامت و تعداد وعده‌های غذایی متغیر است و تا حدود 4790 دلار به اضافه هزینه هواپیما هم به فروش می‌رسد.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *