سفر شجاعانه عراقچی و قالیباف به بیروت/اهدا یک واحد مسکونی به خانواده جان باختگان معدن طبس

سفر شجاعانه عراقچی و قالیباف به بیروت/اهدا یک واحد مسکونی به خانواده جان باختگان معدن طبس
خلاصه اخبار

سخنگوی دولت گفت: جامعه مدنی و خیریه ها در کنار دولت برای کاهش مشکلات خانواده جان باختگان معدن طبس قرار داشتند. موضوع مسکن آنان با همت وزیر راه حل شد و یک واحد مسکونی به خانواده جان باختگان معدن طبس اهدا می شود. دیه به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فاطمه مهاجرانی صبح امروز – سه شنبه – در نشست خبری خود با گرامیداشت یاد سردار نیلفروشان، از همه زحمات جان بر کفان کشور برای حفظ اقتدار کشور تشکر کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت روز عصای سفید، بیان کرد: باید از ظرفیت نابینایان در کشور استفاده کرد تا جامعه وضعیت بهتری داشته باشد. امروز روز پارالمپیک است و از افتخارآفرینی ورزشکاران پارالمپیک قدردانی می‌کنیم.

سخنگوی دولت گفت: جامعه مدنی و خیریه ها در کنار دولت برای کاهش مشکلات خانواده جان باختگان معدن طبس قرار داشتند و موضوع مسکن آنان با همت وزیر راه حل شد. یک واحد مسکونی به خانواده جان باختگان معدن طبس اهدا می شود. دیه به مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت خواهد شد. برای بخشش دیون این افراد هم در حال رایزنی هستیم. برای آموزش فرزندان این جان باختگان هم در حال برنامه ریزی هستیم.

سخنگوی دولت ادامه داد: سفر شجاعانه آقایان عراقچی و قالیباف به بیروت با وجود همه تهدیدات برای برقرای صلح و آرامش انجام شد که این اقدام قابل تقدیر است؛ ما با یک رژیم کودک کش مواجه هستیم.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *