حمایت غرب نبود، رژیم صهیونیستی یک ماه هم دوام نمی‌آورد

حمایت غرب نبود، رژیم صهیونیستی یک ماه هم دوام نمی‌آورد
خلاصه اخبار

ایسنا/کرمانشاه نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: اگر حمایت آمریکا و غربی‌ها نبود، رژیم صهیونیستی در این نبردی که به راه انداخته یک ماه هم دوام نمی‌آورد.

به گزارش ایسنا، ناصر ابوشریف، امروز(23 مهر) در همایش بین المللی امت مقاومت که در کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تاریخچه شکل گیری رژیم صهیونیستی، گفت: غربی‌ها رژیم صهیونیستی را در منطقه ایجاد کرده و به انواع مولفه‌های قدرت مجهز کردند تا پروژه غرب را اجرا کند، اما در محاسباتشان ویژگی مردم فلسطین یعنی مقاومت آنان را نادیده گرفتند و همین هم باعث شده نتوانند به اهدافشان برسند.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی در یک سال اخیر و مقاومت مردم فلسطین اشاره کرد و افزود: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی ماهیت واقعی این رژیم غاصب را به خوبی به همگان نشان دارد و کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه سبب شد صدای بسیاری از سازمانهای بین المللی که پیش از این سکوت کرده بودند هم بلند شود.

ابوشریف با بیان اینکه در این نبرد هر روز شاهد کشتار مردم بی دفاع غزه در برابر دیدگان جهانیان هستیم و چهره واقعی رژیم صهیونیستی برای جهان نمایان شده، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی تنها در 40 روز اول جنگ 38 هزار تن بمب در غزه ریخت که معادل چهار بمب اتمی است. آن هم در غزه‌ای که تنها 360 کیلومتر وسعت دارد. 

وی به حمایت آمریکا و غرب از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آمریکا 50 هزار تن مواد منفجره در اختیار رژیم صهیونیستی گذاشته که 14 هزار تن آن بمب‌های دو تنی است و هنوز هم روند تسلیح این رژیم از سوی غرب ادامه دارد.

ابوشریف با بیان اینکه در این جنگ همه کشورهای غربی به کمک رژیم صهیونیستی آمده‌اند، گفت: رژیم صهیونیستی به کمک غربی‌ها وابسته است و اگر حمایت غرب نبود یک ماه هم دوام نمی‌آورد. دلیل حمایت غرب هم این است که رژیم صهیونیستی نوک پیکان پروژه غرب در منطقه است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با انتقاد از رفتار حکام برخی کشورهای عربی، گفت: برخی از حکام کشورهای عربی نه تنها حمایتی از مردم بی دفاع فلسطین نکردند، بلکه به رژیم صهیونیستی کمک هم کردند که جای تاسف دارد. البته می‌دانیم مردم این کشورها با مردم فلسطین هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز امت اسلامی در یک امتحان بزرگ قرار دارد، گفت: در مقابل رفتار تاسف بار حکام کشورهای عربی، ایران اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب حامی مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت بوده و پیروزی‌هایی هم که بدست آمده مرهون همین حمایت‌ها است. حزب الاه لبنان و انصارالله یمن و دیگر گروه‌های مقاومت هم حامی مردم فلسطین بوده و هستند.

ابوشریف با تاکید بر لزوم وحدت امت اسلامی، گفت: فرقی نمی‌کند شیعه یا سنی باشیم و ایرانی یا عرب. امروز باید همه در کنار هم باشیم و هر آنچه در توان داریم انجام دهیم تا پیروزی نهایی را بدست آوریم.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تمام ارزش‌های انسانی را زیرپا گذاشته و دشمن بشریت است، گفت: هر ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی خدمت به تمام بشریت است، نه تنها خدمت به امت اسلام و مردم مظلوم فلسطین.

ابوشریف با بیان اینکه امروز باید مسیر خود را انتخاب کنیم که در جبهه حق باشیم یا جبهه باطل، گفت: همه کسانی که بدنبال ارزشهای انسانی هستند باید در جبهه حق قرار گیرند. جبهه‌ای که هدفش سعادت، عدالت و خیر برای بشریت است.

وی با بیان اینکه پیروزی جبهه حق حتمی است و باید در این مسیر ثابت قدم باشیم، گفت: اگرچه در این مسیر فرماندهان و رزمندگان بسیاری را از دست دادیم، اما هرگز به عقب برنمی‌گردیم و به این راه ادامه خواهیم داد و می‌دانیم این مسیر به پیروزی ختم خواهد شد.

این همایش به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با حضور جمعی از چهره‌های ملی و بین المللی محور مقاومت برگزار شد.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *