رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: حمله به پایگاه گولانی جدی و دردناک بود

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: حمله به پایگاه گولانی جدی و دردناک بود
خلاصه اخبار

در پی عملیات ترکیبی موفق حزب‌الله لبنان علیه پایگاه رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا، رئیس ارتش این رژیم آن حمله پهپادی را «جدی و دردناک» توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از پایگاهی که هدف حمله قرار گرفته بود، این حمله پهپادی را جدی و دردناک توصیف کرد.

هرتزی هالوی از پایگاه گولانی که در حمله مرگبار پهپاد حزب‌الله هدف قرار گرفته بود، بازدید و از نیروهای صهیونیست به خاطر نحوه برخورد با حمله‌ای که در آن چهار سرباز به هلاکت رسیده و 58 نفر دیگر زخمی شدند، تمجید کرد.

هالوی می‌گوید: «ما در جنگ هستیم و حمله به یک پایگاه آموزشی جدی است و نتایج دردناکی دارد. شما در درمان و تخلیه مجروحان و قربانیان به درستی عمل کردید.»

به گزارش رسانه «تایمز» رژیم صهیونیستی، او گفت: «ما به مبارزه و تمرین برای [نبردهای] آینده ادامه می‌دهیم.»

حزب‌الله لبنان بامداد امروز (دوشنبه) جزئیات عملیاتی را که شامگاه یکشنبه علیه اردوگاه آموزشی تیپ گولانی در منطقه «بنیامینا» در جنوب حیفا اجرایی شد، اطلاع‌رسانی کرد.

براساس این بیانیه، پهپادهای خاص بدون شناسایی موفق شدند به رادارهای پدافند هوایی رژیم صهیونیستی نفوذ کنند و در یک اردوگاه آموزشی تیپ گولانی در منطقه بنیامینا به هدف خود رسیدند و در اتاق‌هایی که ده‌ها افسر و سرباز اشغالگر حضور داشتند، منفجر شدند، در حالی که آنها در حال آماده شدن برای شرکت در حمله به لبنان بودند، ده‌ها تن از جمله افسران ارشد کشته و زخمی شدند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد، در پی عملیات ویژه حزب‌الله در جنوب حیفا، اتاق عملیات مقاومت اسلامی در بیانیه‌ای هشدار قبلی خود را یادآور شد که اصرار اشغالگران در حمله به مردم شریف لبنان در سراسر نقاط این کشور استوار، حیفا و غیر حیفا را آماج موشک‌ها و پهپادهای مقاومت قرار خواهد داد، مانند کریات شمونا، المطله و دیگر شهرک‌های مرزی با لبنان.

در این بیانیه به برخی از اطلاعات مربوط به اهداف حساس نظامی اسرائیل و تاسیسات حیاتی این رژیم در فلسطین اشغالی به‌ویژه در شهر حیفای اشغالی اشاره شده که توسط پهپادهای «هدهد» جمع آوری شده‌ یا جمع‌آوری می‌شوند.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *