رسانه های صهیونیستی مجبور به پخش مرگبارترین حمله پهپادی حزب الله شدند+ ویدیوهای جدید

رسانه های صهیونیستی مجبور به پخش مرگبارترین حمله پهپادی حزب الله شدند+ ویدیوهای جدید
خلاصه اخبار

حمله پهپادی امشب حزب الله لبنان به نظامیان صهیونیست در جنوب حیفا همانند بمبی چنان صدا کرد که رژیم صهیونیستی دیگر قادر به سانسور تلفات این حمله نشد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شمار تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی درحمله پهپادی حزب الله به جنوب حیفا که رسانه های صهیونیستی از آن به عنوان خونبارترین حمله از زمان آغاز جنگ با لبنان یاد کرده اند، به 3 کشته و 40 زخمی افزایش یافت.

این حمله و شمار تلفات آن به گونه ای است که رژیم صهیونیستی دیگر نتوانست شمار تلفات خود را سانسور و یا به اصطلاح به سیاست قطره چکانی اطلاعات دراین زمینه برای پنهان کردن شکست نظامی خود پناه ببرد.

کحمله

سانسور پخش صحنه های مجروحان و کشته های نظامیان صهیونیست در تلویزیون این رژیم

بنابر گزارش، شبکه 12 رژیم صهیونیستی در لحظات اولیه حمله پهپادی امشب حزب الله گزارش داده بود که “بر اثر انفجار پهپاد حزب الله در نزدیکی بنیامینا در جنوب حیفا، 20 نفر زخمی شدند.

حمله اما حالا رسانه‌های عبری گزارش دادند که شمار مجروحان حمله پهپادی حزب الله به بنیامینا در جنوب حیفا به 40 نفر افزایش یافته است.
حمله پیشتر نیز منابع رسانه ای از افزایش تلفات نظامیان صهیونیست براثر حمله پهپادی حزب الله به جنوب حیفا به 3 کشته و 24 زخمی خبر داده بودند.
حمله شبکه 12 رژیم صهیونیستی لحاظاتی قبل گزارش داده بود بر اثر انفجار پهپاد حزب الله نزدیک منطقه بنیامینا در جنوب حیفا، 20 نظامی مجروح شدند و بالگردها در حال انتقال مجروحان هستند که حال برخی از مجروحان وخیم است.

حمله
حمله در هیمن زمینه یکی از مسوولان حزب الله در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که عملیات بنیامینا با انبوهی از پهپادهای تهاجمی صورت گرفته است.

گفتنی است که به خاطر وسعت حمله و وخامت حال مجروحان احتمال افزایش شمار زخمی ها و کشته های نظامیان صهیونیست نیز وجود دارد.

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *