قالیباف: ایران از تصمیم دولت لبنان ‌و مقاومت حمایت می‌کند

قالیباف:  ایران از تصمیم دولت لبنان ‌و مقاومت حمایت می‌کند
خلاصه اخبار

تهران-ایرنا- رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به بیروت آمدم تا پیام رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران را به مردم عزیز لبنان برسانم، اعلام کرد: هر تصمیمی که ملت و دولت لبنان و مقاومت اتخاذ کنند، جمهوری اسلامی ایران از آن حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه) در جریان سفر خود به لبنان در نشستی خبری که در سفارتخانه ایران در بیروت برگزار شد، گفت من عازم شرکت در مراسم IPU(اتحادیه بین‌المجالس) در ژنو بودم ولی پیش از آن به بیروت آمدم تا پیام رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران را به مردم عزیز لبنان برسانم و بگویم که ما همیشه و به ویژه در روزهای سختی مثل امروز در کنار شما هستیم.

وی افزود: در سفر به بیروت، با آقای میقاتی نخست وزیر موقت و نبیه بری رئیس مجلس لبنان دیدار کردم. همچنین نشست‌های مفصلی با روسای گروه‌های سیاسی، مجاهدان ‌گروه‌های سیاسی داشتم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازدیدی از آخرین محل بمباران در ضاحیه داشتم و با مردم آنجا گفت‌وگو کردم، اظهار کرد: جمهوری اسلامی و مردم ما آمادگی دارند که از مسیر کریدور هوایی به بیروت، کمک‌رسانی خوب و دقیقی را زیر نظر دولت لبنان انجام دهند. در حوزه مسائل سیاسی نیز هر تصمیمی که ملت و دولت لبنان و مقاومت بگیرند، جمهوری اسلامی ایران از آن حمایت خواهد کرد.

تکمیل می شود…

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *