بیانیه سازمان فرهنگ در خصوص اقدام وقیحانه رسانه‌های صهیونیستی علیه آیت‌الله سیستانی

بیانیه سازمان فرهنگ در خصوص اقدام وقیحانه رسانه‌های صهیونیستی علیه آیت‌الله سیستانی
خلاصه اخبار

روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در واکنش به اقدام وقیحانه اخیر رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر قرار دادن نام مرجعیت عالی شیعه عراق، حضرت آیت الله سیستانی در لیست ترور رژیم اشغالگر قدس، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است:

اقدام وقیحانه و تحریک آمیز رسانه‌های وابسته به ارتش و کابینه رژیم اشغالگر قدس در قرار دادن نام مرجعیت شیعه عراق، حضرت آیت الله سیستانی در لیست ترور این رژیم سفاک و کودک کش، منجر به خشم جهان اسلام و انسان‌های آزاده و دوراندیش در سرتاسر دنیا شده است. این اقدام وقیحانه، پرده ازماهیت رژیم اشغالگر قدس و اصلی ترین حامی آن یعنی آمریکا برمی دارد. بازیگرانی خون آشام که همواره مرجعیت شیعه را مانعی بزرگ در مسیر تحقق اهداف شوم خود در تسلط جغرافیایی و گفتمانی بر جهان اسلام دانسته و از این جایگاه مقدس و نقش آفرینی موثر آن در بزنگاهها و برهه های حساس و سرنوشت ساز منطقه همواره در وحشت و هراس هستند.

در ادامه این بیانیه می خوانیم:

کینه دشمنان صهیونیستی و آمریکایی از مرجعیت شیعه عراق، از زمان اشغال این کشور در سال 2003 میلادی و متعاقبا، نقش پررنگ حضرت آیت الله سیستانی در صدور فتوای جهاد مردمی و گسترده علیه تروریست‌های تکفیری داعش به نقطه اوج خود رسید. صدور این فتوای مسئولانه و مدبرانه، نقش به سزایی در انهدام خلافت خودخوانده مهره های بازی خونین واشنگتن و تل آویو در منطقه شد و پیروزی جبهه مقاومت را در مهار نقشه خطرناک طراحی شده از سوی اتاقهای فکر دشمنان فرامنطقه ای و وابستگان آنها در منطقه رقم زد.

روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پایان بیانیه خود آورده است:

در جریان وقوع جنگ غزه، مرجعیت عالی شیعه در عراق همواره حمایت از ملتهای فلسطین و لبنان در مواجهه با دشمن صهیونیستی را به مثابه یک تکلیف و مسئولیت همگانی مدنظر قرار داده اند و همین مسئله، عداوت صهیونیست‌ها و غرب در قبال حضرت آیت الله سیستانی را دوچندان ساخته است. بدون شک مرجعیت آگاه تشیع در عراق و دیگر نقاط منطقه تبدیل به لنگرگاه و نقطه ثقل ثبات منطقه و جهان اسلام و کانونی آگاهی بخش برای ملت‌های منطقه در مصاف با راهبردهای اشغالگرایانه و توسعه طلبانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و غرب شده است. این روند همچنان در سایه حمایت دلدادگان بیشمار گفتمان مقاومت از مرجعیت عالی شیعه در عراق و دیگر نقاط جهان اسلام ادامه پیدا خواهد کرد و بار دیگر، شکست دشمنان قسم خورده آخرین و کامل ترین دین آسمانی را در میدان رقم خواهد زد.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *