ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها در کرانه باختری

ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
خلاصه اخبار

در تازه‌ترین تحولات کرانه باختری، یک فلسطینی در شهر طوباس به شهادت رسید و درگیری‌های خشونت‌آمیزی با نیروهای صهیونیستی رخ داد و تشدید درگیری‌ها ادمه دارد.

به گزارش ایسنا، نیروهای اشغالگر سه‌شنبه شب خانه‌ای را در شهر طوباس شمال کرانه باختری محاصره و یک فلسطینی را شهید کردند و هم‌چنین بر اثر تجاوزات ارتش و شهرک‌نشینان صهیونیستی به مناطق مختلف در کرانه‌ باختری 7 فلسطینی زخمی شدند.

ارتش اشغالگر همچنین دستکم 30 فلسطینی را در یورش به مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرد. باشگاه اسیران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای اشغالگر از صبح روز دوشنبه تا صیح دیروز دستکم 30 شهروند را در کرانه باختری بازداشت کردند.

نیروهای صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه هم دو جوان فلسطینی را پس از یورش به منازلشان در جنوب شهر جنین و نیز یک جوان فلسطینی دیگر را در شهر قلقیلیه بازداشت و پنج فلسطینی را زخمی کردند.

سه‌شنبه شب هم پس از بازداشت «احمد ابوالعایده» فرمانده گردان طوباس در سرایا القدس، درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای مقاومت و نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین رخ داد.

رسانه‌های فلسطینی گزارش کردند مادران شهدا و افراد تحت تعقیب و تعداد زیادی از اهالی در خیابان‌های طوباس تحصن کرده و مراتب اعتراض خود را درباره بازداشت العایده توسط سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

همزمان با حملات رژیم صهیونیستی در غزه، ارتش اشغالگر عملیات خود را در کرانه باختری گسترش داده و شهرک‌نشینان صهیونیستی نیز تجاوزات خود را در این منطقه تشدید کردند که منجر به شهادت 744 فلسطینی و حدود 6 هزار و 200 زخمی شده است.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *