پارالمپیکی‌ها هم به اندازه المپیکی‌ها پاداش می‌گیرند

پارالمپیکی‌ها هم به اندازه المپیکی‌ها پاداش می‌گیرند
خلاصه اخبار

مراسم تجلیل از مدال آوران پارالمپیک پاریس امروز چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳در سالن آمفی تئاتر کمیته ملی پارالمپیک پاریس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک پاریس امروز چهارشنبه 18 مهر با حضور غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک، ورزشکاران مدال‌آور در پارالمپیک پاریس و برخی از روسای فدراسیون های ورزشی در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این مراسم کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: موفقیت شما در پارالمپیک پاریس باعث افزایش غرور ملی شد. عملکردتان عالی بود و تاریخ سازی کردید.

وی افزود: کسب 25 مدال، 34 رکوردشکنی و بیش‌ از 20 بار تاریخ سازی قابل توجه است. البته دختران ما در پارالمپیک پاریس عملکرد موفق‌تری نسبت به گذشته داشتند به طوری که از 12 ورزشکار زن اعزامی به پاریس 7 مدال کسب شد که از این تعداد ورزشکار اعزامی، 6 نفر برای اولین بار به پارالمپیک اعزام شده بودند.

کارگری همچنین به کار فرهنگی مدال آوران در پارالمپیک پاریس اشاره کرد و افزود: در پاریس علاوه بر توزیع مدال قهرمانی، یک مدال اخلاق نیز داشتیم که آن هم این بود که مدال آوران مدال خود را به امام رضا (ع)، شهدا و… اهدا کردید. جلوه‌های ماندگاری از شما به خاطر احترام به پرچم و قرآن در حاشیه بازی‌ها بوجود آمد که بسیار ارزشمند بود.

کارگری همچنین از برابری پاداش مدال‌آوران پارالمپیک و المپیکی‌ها خبر داد و گفت: با دستور رئیس جمهور و با موافقت سازمان برنامه و بودجه پاداش مدال‌آوران پارالمپیکی با المپیکی‌ها برابر شد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان اظهار کرد: امروز به گفته رهبر معظم انقلاب که چه زیبا گفتند که “مدال ورزشکاران جانبازان و توانیابان نسبت به قهرمانانی که مشکل جسمی ندارند 2 برابر ارزش دارد” از ارزشمندترین قهرمانان کشور تجلیل می‌کنیم.

در پایان مراسم از مدال آوران پارالمپیک پاریس با اهدای لوح و جوایز تجلیل به عمل آمد.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *