سالک: رژیم صهیونیستی گرفتار فروپاشی تشکیلاتی و اقتصادی شده است

سالک: رژیم صهیونیستی گرفتار فروپاشی تشکیلاتی و اقتصادی شده است
خلاصه اخبار

یک عضو جامعه روحانیت مبارز، تاکید کرد: امروز با گذشت یک سال از عملیات طوفان الاقصی می توان به جرئت گفت که رژیم صهیونیستی گرفتار فروپاشی درون تشکیلاتی و تنفر بین المللی شده و در حال گام برداشتن به سمت فروپاشی اقتصادی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نزدیک شدن رژیم صهیونیستی به فروپاشی اقتصادی، اظهار کرد: آنچه که ما در خصوص صهیونیسم بین المللی می‌اندیشیم مبتنی بر مبانی نقلی و عقلی است. اگر کشوری در دنیا تجاوزی انجام داد، پاسخ این تجاوز را خواهد دید. 75 سال است که اسرائیل مرتکب جنایت شده و حقوق مردم را زیر پا گذاشته است و منابع را به غارت برده و به شکل بی رحمانه و خون خوارانه گام برداشته است.

ضربه اقتصادی سختی به رژیم صهیونیستی وارد شده است

وی اظهار کرد: امروز که سالگرد عملیات طوفان الاقصی است با یک بررسی همه جانبه به چند واقعیت پی خواهیم برد. در وهله اول شاهد فروپاشی درون تشکیلاتی صهیونیست ها هستیم. استعفای تعدادی از وزرای این رژیم، تحلیل عناصر موساد و از هم گسیختگی بین المللی به نحوی که نتانیاهو به رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس حمله کرد که چرا به ما کمک اقتصادی نمی کنید؛ همه این عوامل حاکی از فروپاشی درون تشکیلاتی این رژیم است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: از طرف دیگر از بعد اقتصادی نیز در شرایطی که یمن باب المندب را بسته و اجازه نمی دهد کشتی های تجاری وارد بنادر اسرائیل شود، ضربه اقتصادی سنگینی به این رژیم وارد شده است. از طرف دیگر بخش های مختلف این رژیم مدام در حال ضربه خوردن است. از یک طرف حملات به این رژیم بالا است و از طرف دیگر درگیر فروپاشی اقتصادی شده است.

ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی درهم شکسته است

وی تاکید کرد: با ادامه این جنایت ها رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی اقتصادی خواهد شد. در صحنه بین المللی نیز این رژیم گرفتار یک تنفر بین المللی شده است. زمانی که نتانیاهو در سازمان ملل پشت تریبون قرار گرفت، حدود 190 رئیس جمهور و هیات های آنان صحنه را ترک کردند. یعنی از تریبون جهانی نیز نتوانست استفاده کند. در یک جمع بندی کلی می توان گفت که امروز دیگر ابهت رژیم صهیونیستی شکسته شده است و دیگر قدرت ماندن ندارد.

سالک بیان کرد: پیش بینی ام این است که عناصر این گروه فرار کرده و به آمریکا پناهنده خواهند شد و دولت این گروه تروریست فروپاشی سنگینی را باید تحمل کند. آنچه که کمر این ها را می شکند، فروپاشی اقتصادی است. اقتصاد این رژیم ضربه سنگینی خورده است و دنیای آمریکایی و اروپایی نیز تا یک حدی می توانند به این کمک ها ادامه دهند. بالاخره در قبال این همه کمک باید پاسخی دریافت کنند. این دولت ها نیز تحت فشار مردم خود قرار دارند. مردم دنیا با طوفان الاقصی بیدار شدند و ان شاءالله این بیداری نابودی رژیم صهیونیستی را به همراه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *