اتاق عملیات مقاومت لبنان: می‌توانیم به هر نقطه از فلسطین اشغالی حمله کنیم

اتاق عملیات مقاومت لبنان: می‌توانیم به هر نقطه از فلسطین اشغالی حمله کنیم
خلاصه اخبار

اتاق عملیات مقاومت لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد سربازان اشغالگر هنوز موفق به نفوذ به خاک لبنان نشده‌اند و مقاومت قادر است هر نقطه از فلسطین اشغالی را هدف قرار دهد.

به گزارش ایسنا، اتاق عملیات مقاومت لبنان، شاخه نظامی حزب‌الله لبنان در این بیانیه اعلام کرد مقاومت، اظهارات «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله را درمورد آمادگی یگان موشکی برای حمله به هر نقطه از فلسطین اشغالی تایید می‌کند، حمله‌ای که رهبری مقاومت از طریق سیستم فرماندهی و کنترل که قوی‌تر و محکم‌تر از قبل بازگشته است، مقرر کند.

در این بیانیه آمده است، پافشاری دشمن صهیونیستی در تجاوز به خاک و ملت لبنان باعث خواهد شد شهر حیفا و غیر آن در برابر موشک‌های مقاومت همانند شهرک‌های اشغالی مرزی با لبنان باشد. مساله‌ای که دشمن و شهرک‌نشینان صهیونیستی امروز سه‌شنبه در حیفا و اطراف آن به چشم دیدند.

در ادامه این بیانیه آمده است مقاومت اسلامی جایی را می‌بیند و می‌شنود که دشمن صهیونیستی انتظارش را ندارد و دستش می‌تواند در فلسطین اشغالی به هر کجا که بخواهد برسد و حملاتش به عمق فلسطین اشغالی به موشک و پهپادهای تهاجمی محدود نخواهد بود.

مقاومت لبنان اعلام کرد رزمندگان مقاومت با همه تلاش‌های نظامیان دشمن برای پیشروی و اشغال برخی از روستاهای جنوب لبنان در مرز با فلسطین اشغالی مقابله می‌کنند تا جایی که نیروهای صهیونیستی پشت مواضع یونیفل و در مسیرهای پنهان در طرف لبنان پنهان می‌شوند اما تاکنون نتوانستند وارد روستاهای لبنان شوند و خسارات سنگینی متحمل شده‌اند تا جایی که بیش از 35 تن از نیروهای نخبه رژیم صهیونیستی کشته و 200 تن زخمی شده‌اند.

مقاومت لبنان در این بیانیه اعلام کرد: آنچه را که در روزهای اول این حماسه قهرمانانه گفتیم، تکرار می‌کنیم «آنچه این دشمن از مجاهدان ما شاهد آن است، تنها بخشی از قدرت شدیدی است که در هر کجای جنوب لبنان پا بگذارد، در انتظار او خواهد بود.»

مقاومت لبنان خطاب به ملت فداکار لبنان، ضمن قدردانی از ایستادگی و مقاومت آنها، اعلام کرد ملت لبنان راز ایستادگی، عزت و تمامی پیروزهای رزمندگان مقاومت هستند.

مقاومت لبنان در این بیانیه خطاب به مردم غزه هم اعلام کرد مقاومت به عهد و پیمان خود پایبند است و از حمایت و پشتیبانی از مردم ثابت قدم فلسطینی خود در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها دست برنمی‌دارد چرا که این وصیت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید راه قدس و امانتی به گردن مقاومت است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد حزب‌الله لبنان امروز 100 موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌های جداگانه‌ای اعلام کرد تجمعات نیروهای اشغالگر را در المطله، منطقه مارون الراس، بساتین المناره و دو پایگاه الکرمل و 7200 رژیم صهیونیستی در جنوب شهر حیفا را با پهپادهای انتحاری و موشک هدف گرفته است‌.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *