شهید امیرعبداللهیان دغدغه تسهیل سفر زائران حج را داشت

شهید امیرعبداللهیان دغدغه تسهیل سفر زائران حج را داشت
خلاصه اخبار

تهران- ایرنا- سرپرست حجاج ایرانی گفت: یکی از دغدغه‌های شهید «حسین امیرعبداللهیان» این بود که برای تسهیل سفر زائران ایرانی در حج چند نوبت تماس می‌گرفت و پیگیر کارها بود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی به همراه سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر سابق امور خارجه، یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامیداشت و از خدمات وی در حوزه حج و زیارت تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، راه‌اندازی سفرهای عمره و حل بسیاری از مشکلات سفر حج و اربعین را با تلاش شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و وزیر پر تلاش او، شهید امیرعبداللهیان را یادآور شد و به پیگیری‌های بی‌وقفه و مخلصانه وزیر امور خارجه شهید به عنوان رئیس دستگاه دیپلماسی در تسهیل سفر زائران ایرانی اشاره کرد و گفت: از دغدغه ایشان بود که در طول سفر حج چند نوبت تماس می‌گرفت و از روند امور و بهینه شدن خدمات حوزه وزارتخانه خویش استفسار می‌کرد.

نواب افزود: سرعت اقدام، پیگیری امور تا حصول نتیجه، ادب فوق العاده و تواضع چشمگیر از اخلاق فردی و مدیریتی این شهید گرانمایه و روایتگر حوادث سوریه در کتاب ارزشمند صبح شام بود.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *