از همه ابزارها و امکانات برای مقابله با رژیم صهیونیستی استفاده شود

از همه ابزارها و امکانات برای مقابله با رژیم صهیونیستی استفاده شود
خلاصه اخبار

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح تشکیل پیمان دفاعی امنیتی گروه مقاومت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بر لزوم استفاده از همه ابزارها و امکانات برای مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه طرح استفساریه ماده 7 قانون راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از ملت ایران بررسی شد.

وی توضیح داد: این استفساریه درباره عبارت «تعیین تکلیف» در انتهای ماده 7 قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها است؛ در نهایت بعد از بررسی ها و استماع سخنان موافقان و مخالفان، این طرح در کمیسیون رای نیاورد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اشاره به بررسی طرح تشکیل پیمان دفاعی امنیتی گروه مقاومت در جلسه این کمیسیون گفت: طرح تشکیل پیمان دفاعی امنیتی گروه مقاومت با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف بررسی و مقرر شد کخ این طرح برای کار کارشناسانی و اخذ نظرات دستگا های مسئول و مرتبط جهت اصلاح و تکمیل به مرکز پژوهش های مجلس ارجاع داده شده تا پس از بررسی بیشتر مجددا در دستور کمیسیون قرار گیرد.

وی در پایان بیان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به اتفاق بر لزوم تقویت محور مقاومت و حمایت همه جانبه از ملل مظلوم منطقه به ویژه ملت مقاوم فلسطین و لبنان تاکید کردند و اینکه باید برای مقابله با رژیم صهیونیستی و توقف ماشین جنگ و کشتار این رژیم از همه ابزارها و امکانات استفاده شود.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *