قیمت تور مالزی پاییز ۱۴۰۳/ با ۴۰ میلیون تومان به کوالالامپور بروید

قیمت تور مالزی پاییز ۱۴۰۳/ با ۴۰ میلیون تومان به کوالالامپور بروید
خلاصه اخبار

مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و در تمام فصول سال دارای آب‌وهوای گرم و مرطوب است و دو فصل کم بارش و پربارش دارد. از آنجایی که بارش در پاییز و زمستان کمتر است بهترین زمان سفر به مالزی پاییز به حساب می‌آید. زیرا هم بارش باران‌های موسمی کمتر است و هم از گرمای تابستان خبری نیست. اما سفر به مالزی چقدر هزینه دارد و قیمت تور مالزی چقدر است؟

به گزارش تجارت نیوز ،

مالزی کشوری در در جنوب شرقی آسیاست که با طبیعتی زیبا یکی از گزینه های پرطرفدار گردشگری بین ایرانیان است. از کوه‌ها و دریاچه‌های بکر و جنگل‌های انبوه تا معابد و کلیساهای تاریخی و برج‌های مدرن از جذابیت‌های این کشور بین گردشگران است. برج‌های دوقلو پتروناس، پارک ملی باکو، جزیره مانوکان، کاخ ملی و غار باتو کوالالامپور از مناطق دیدنی مالزی است.

بهترین و پرگردشگرترین فصل برای سفر به مالزی پاییز است. هم آب‌وهوا معتدل است و هم فستیوالهای زیادی برگزار می‌شود، مانند فستیوال خرید مالزی است که یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین فستیوال‌های مالزی محسوب می‌شود که در آن می‌توانید خریدهایی با 70 درصد تخفیف و حتی بیشتر هم داشته باشید.

قیمت تور مالزی

قیمت تور مالزی تحت تاثیر عوامل مختلفی است به عنوان مثال قیمت تور با توجه به فصول متفاوت است. در بهار و تابستان مالزی خلوت‌تر و قیمت تور ارزان‌تر است اما پاییز و زمستان پرمخاطب‌تر و هزینه بالاتر است. تورهایی که با بلیط‌های چارتر و ایرلاین‌های ارزان برگزار می‌شود هم قیمت کمتری دارند.

در هتل‌های مالزی حتی هتل‌های سه ستاره بهترین خدمات به شما ارائه می‌شود. بیشتر این هتل‌ها دارای استخر هستند و استفاده از آنها به همراه صبحانه رایگان است بنابراین انتخاب هتل کار دشواری نیست.

قیمت تور از حدود 40 میلیون تومان برای هفت شب اقامت شروع می‌شود و تا 80 میلیون تومان برای هتل 5 ستاره به فروش می‌رسد.

خدمات تورها شامل: وعده صبحانه در هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت، سیمکارت به ازای هر اتاق یک عدد، گشت شهری نیم روزه و بیمه مسافرتی است. 

با توجه به داده‌های ذکر شده، ارزان‌ترین قیمت برای سفر یک خانواده 4 نفره به مالزی حدود 160 میلیون تومان هزینه دارد.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *