نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین: شهادت سید مقاومت مقدمه پیروزی بر صهیونیست‌ها است ‌

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین: شهادت سید مقاومت مقدمه پیروزی بر صهیونیست‌ها است
‌
خلاصه اخبار

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به جنایت‌های مختلف رژیم صهیونیستی در خاورمیانه به‌ویژه غزه گفت: شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان مقدمه پیروزی جبهه مقاومت بر صهیونیست‌های جنایتکار است.

العالم – ایران

“ناصر ابوشریف” عصر یکشنبه در نشست علمی – تحلیلی، تبیین آثار عملیات طوفان الاقصی در یکسال اخیر و نقش زنان در محور مقاومت که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، افزود: نوار غزه سالهاست که از زمین و آسمان در محاصره دشمن صهیونیستی قرار دارد و مردم و مبارزان فلسطینی که از این وضعیت به ستوه آمده بودند، عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند.

وی ادامه داد: امروز مشکل غزه فقط محاصره نیست بلکه بمباران‌های پیاپی رژیم صهیونیستی بخش مهمی از حادثه تلخ غزه است؛ در یک سال گذشته 90 هزار تن بمب توسط رژیم صهیونیستی روی سر مردم بی‌دفاع غزه ریخته شده است که در 40 روز اول جنگ پس از طوفان الاقصی روزانه یک هزار تن بمب روی مناطق مسکونی پرتاب شد.

ابوشریف با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله، نقش اساسی در محور مقاومت ایفا کرد، افزود: این شهید صادق‌ترین فرد در عصر معاصر جهان عرب بود؛ رویه دفاعی این شهید والامقام در مقابل صهیونیست‌ها تا ابد ماندگار خواهد بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اظهار کرد: خطبه‌ها و سخنان سیدحسن نصرالله به جبهه مقاومت امید بخشید و ما وظیفه داریم به‌عنوان گنج پایان‌ناپذیر، امانتدار راه این شهید والامقام باشیم؛ این شهید خون خود را اهدا کرد و در تاریخ اسلام ماندگار شد زیرا هدفش برقراری عدالت در جهان پراز ظلم، بی‌عدالتی و استکبار‌زده بود.

وی گفت: امروز مردم غزه و جبهه مقاومت فداکاری‌های فراوانی از خود نشان داده‌اند و این فداکاری‌ها ادامه‌دارد.

ابوشریف بیان کرد: امروز صهیونیست‌ها از پیروزی تاکتیکی خود سرخوش هستند اما در باتلاق گرفتار شده‌اند؛ آمریکا با صرف هزینه‌های گزاف نظامی، کشور‌های افغانستان و عراق را اشغال کرد اما دوام نیاورد و از این سرزمین‌ها با خفت و خواری خارج شد.

وی اظهار کرد: امروزه غزه با تمام مردمش اعم از زن و مرد در مقابل دشمن ایستاده است هرچند حجم رنج‌های کودکان و زنان این سرزمین فراوان است.

ابوشریف با اشاره به آوارگی مردم غزه و جنوب لبنان بیان کرد: دنیای غرب این همه جنایت را می‌بیند و سکوت می‌کند که نشان از سقوط انسانیت در غرب دارد.

وی تصریح کرد: امروز ما در برابر یک نبرد بزرگ هستیم و باید با صبر جمیل، وحدت، تلاش و جهاد گسترده پیش برویم و در این زمینه جهان اسلام باید پای کار بیاید و در مقابل جبهه استکباری بایستد.

وی افزود: نباید در مبارزه با دشمن مایوس شویم چرا که پیروز نهایی جبهبه مقاومت و اسلام است زیرا ما خون‌های پاکی در راه خداوند داده‌ایم.

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *