بازگشت کمری به بازار ایران ؛ رونمایی از سه محصول تویوتا توسط نگین تندیس الماس

بازگشت کمری به بازار ایران ؛ رونمایی از سه محصول تویوتا توسط نگین تندیس الماس
خلاصه اخبار

شرکت نگین تندیس الماس به عنوان جدیدترین واردکننده محصولات نشان تویوتا از سه محصول رونمایی کرد که گل سر سبد آن ها کمری بود.

شرکت نگین تندیس الماس به عنوان جدیدترین واردکننده محصولات نشان تویوتا از سه محصول رونمایی کرد که گل سر سبد آن ها کمری بود.

عصر امروز شرکت نگین تندیس الماس به عنوان یکی از واردکننده های خودروهای تویوتا به ایران از سه خودروی کرولا هیبرید، کرولا کراس و کمری هیبرید پرده برداشت. قبل تر شاهد حضور دو مدل کرولا هیبرید و کراس در میان وارداتی ها بودیم اما این برای اولین بار است که تویوتا کمری را در جمع خودروهای وارداتی می بینیم. نکته جالب این است که تویوتا کمری هیبرید نه در سامانه جانبازان، بلکه در سامانه خودروهای وارداتی عرضه خواهد شد و همه متقاضیان می توانند این خودرو را خریداری کنند. به گفته مدیران نگین تندیس الماس، این شرکت در ادامه نیز محصولات بیشتری از تویوتا را رونمایی و به بازار عرضه خواهد کرد. در ادامه مشخصات سدان تازه وارد و جذاب یعنی کمری را بررسی می کنیم.

مشخصات فنی و امکانات کمری 2025

پیش از هرچیز لازم است بدانید این کمری با آنچه قبل تر در بازار دیده ایم بسیار متفاوت است و تویوتا در این سال ها سدان پر فروش خود را به خوبی از همه نظر ارتقا داده است. سدانی که حالا طراحی مدرنی و کشیده تری دارد و در کابین هم طراحی بسیار زیباتر از قبل شده است. زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 2 لیتر چهار سیلندر قرار دارد که در سیستم هیبرید توان تولید نهایت قدرت 197 اسب بخار و نهایت گشتاور 280 نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده E-CVT به چرخ های جلو می رسد و ترکیب برقی بنزین باعث می شود تا مصرف سوختی در حدود 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر را در این سدان شاهد باشیم.

همانطور که گفته شد در داخل طراحی مدرن و زیبایی را داریم که با تریم دو رنگ داخلی به اوج جذابیت رسیده است. نکته مهم و جذاب در مورد کمری 2025 این است که برخلاف نمونه های وارداتی که تا به امروز دیده بودیم، اینجا خبری از نسخه کم آپشن نیست و نگین تندیس الماس نسخه فول این سدان را برای واردات به کشور آماده کرده است. در این خودرو امکاناتی نظیر صندلی های جلو برقی، گرم کن صندلی های جلو، اتوهلد ، ترمز پارک برقی، شارژر وایرلس، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور و باران، نوربالای اتوماتیک، کلاستر دیجیتال، ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی بین خطوط و… را می بینیم که برای یک وارداتی امکانات واقعا کاملی به حساب می آید.

آلبوم تصاویر کمری هیبرید 2025


آلبوم تصاویر کرولا هیبرید و کرولا کراس


منبع: آخرین خودرو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *