سردار باستانی: امسال یک میلیون نفر به راهیان نور و پیشرفت اعزام می‌شوند

سردار باستانی: امسال یک میلیون نفر به راهیان نور و پیشرفت اعزام می‌شوند
خلاصه اخبار

تهران- ایرنا- رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: امسال یک میلیون نفر به راهیان نور و پیشرفت اعزام می‌شوند که افتتاحیه آن هم در روز ۱۳ آبان روز دانش آموز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ، سردار مجتبی باستان روز یکشنبه در نشست ستاد مرکزی یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ما سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و استکبارستیزی را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم، جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند، افزود: اسم بسته برنامه‌ ما برای روز دانش‌آموز «میدان‌دار» است که در آن نوجوانان و جوانان نقش‌آفرین هستند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور بیان کرد: 50 سوال از اسناد لانه جاسوسی استخراج شده و در سامانه «شاد» بارگذاری می‌شود و خود دانش‌آموز انتخاب می‌کند و پاسخ می‌دهد، سپس برگزیدگان انتخاب می‌شوند و برترین‌ مطالب در قالب یک کتابچه منتشر می‌شود.

سردار باستانی اعلام کرد: 13 آبان امسال رنگ و بوی خاصی دارد و به همه عزیزان سفارش کرده‌ایم برای خانواده‌ها، دوستان و اقوام، هم‌محله‌ای ها فرخوان داشته باشند و آنها را دعوت کنند.

وی گفت: امسال یک میلیون نفر به راهیان نور و پیشرفت اعزام می‌شوند که افتتاحیه آن هم در روز 13 آبان روز دانش آموز خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *