هشدار بنجامین کاون در مورد شرایط وقوع بیش از ۳۰٪ ریزش قیمت بیت‌ کوین

هشدار بنجامین کاون در مورد شرایط وقوع بیش از ۳۰٪ ریزش قیمت بیت‌ کوین
خلاصه اخبار

بنجامین کاون (Benjamin Cowen)، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، هشدار داده است قیمت بیت‌ کوین می‌تواند با بیش از ۳۰٪ کاهش روبه‌رو شود. او معتقد است این ارز دیجیتال پیشرو به‌دلیل فشارهای اقتصادی و نوسانات بازار، در ماه‌های آینده با افت چشمگیری مواجه خواهد شد. به گزارش میهن بلاکچین، کاون در تحلیل‌های خود به عوامل …

بنجامین کاون (Benjamin Cowen)، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، هشدار داده است قیمت بیت‌ کوین می‌تواند با بیش از 30٪ کاهش روبه‌رو شود. او معتقد است این ارز دیجیتال پیشرو به‌دلیل فشارهای اقتصادی و نوسانات بازار، در ماه‌های آینده با افت چشمگیری مواجه خواهد شد.

به گزارش میهن بلاکچین، کاون در تحلیل‌های خود به عوامل کلیدی مانند شرایط اقتصادی و تصمیمات بانک‌های مرکزی اشاره می‌کند که می‌تواند فشار فروش را بر بیت‌ کوین افزایش دهد. او همچنین تحت شرایطی اعتقاد دارد بیت‌ کوین می‌تواند به کف‌های قیمتی جدیدی برسد و به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند که محتاطانه عمل کنند.

تحلیل بنجامین کاون درباره آینده بیت کوین

بنجامین کاون، تحلیلگر برجسته بازار ارزهای دیجیتال، در میان اصلاحات جزئی بیت‌ کوین طی هفته گذشته، نگرشی نزولی نسبت به این ارز دیجیتال دارد.

کاون در ویدئوی جدیدی که در یوتیوب منتشر کرده است، بیان می‌کند اگر بیت‌ کوین نتواند از خط روند بالایی که از مجموعه سقف‌های پایین‌تر، در تایم‌فریم هفتگی از ماه مارس (اسفند) تشکیل شده عبور کند، احتمالاً حدود 32٪ از سطح فعلی خود سقوط خواهد کرد و به خط روند پایینی که از مجموعه کف‌های پایین‌تر در همان بازه زمانی تشکیل شده، خواهد رسید.

او می‌گوید:

اگر بیت‌ کوین نتواند از خط روند بالایی بگذرد و به سطوح پایین‌تر برگردد، باید به خط روند پایینی نگاه کنیم. اگر به پایین‌ترین بخش این خط روند نگاه کنید، احتمالا تا ماه دسامبر (آذر)، قیمت بیت‌ کوین در محدوده 42,000 دلار خواهد بود.

منبع: حساب Benjamin Cowen در یوتیوب
منبع: حساب Benjamin Cowen در یوتیوب

کاون همچنین افزود:

دلیل اهمیت سطح 42,000 دلار این است که اگر به میانگین متحرک 100 هفته‌ای نگاه کنید، می‌بینید که در بازه زمانی نوامبر تا دسامبر (آبان تا آذر)، این محدوده دقیقاً جایی است که میانگین متحرک 100 هفته‌ای قرار دارد.

منبع: حساب Benjamin Cowen در یوتیوب
منبع: حساب Benjamin Cowen در یوتیوب

در زمان نوشتن این مطلب، بیت‌ کوین با قیمت 62,194 دلار در حال معامله است و در 24 ساعت گذشته بیش از 1.2٪ رشد داشته است.

کاون معتقد است اگر بیت‌ کوین نتواند از خط روندهای بالایی عبور کند، حرکت قیمتی آن مشابه چرخه‌های قبلی خواهد بود. او می‌گوید:

اگر بیت‌ کوین نتواند ساختار قیمتی خط روندهای بالایی را بشکند و گاوها دوباره از پا درآیند، فکر می‌کنم باید توجه خود را به میانگین متحرک 100 هفته‌ای جلب کنید. این همان سطحی است که بیت‌ کوین در سه‌ماهه چهارم سال 2019 و سه‌ماهه اول سال 2016 به آن سقوط کرد.

منبع: حساب Benjamin Cowen در یوتیوب
منبع: حساب Benjamin Cowen در یوتیوب

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *