عملیات «وعده صادق-۲» نشان داد ایران در منافع ملی خود کوتاه نخواهد آمد/ دفاع ما مشروع بود

عملیات «وعده صادق-۲» نشان داد ایران در منافع ملی خود کوتاه نخواهد آمد/ دفاع ما مشروع بود
خلاصه اخبار

تهران- ایرنا- رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات برای حفظ اقتدار جایگاه جمهوری اسلامی و دفاع مشروع از حقوق ملت ایران در اوج قدرت و ابهت انجام شد.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا ، درباره پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ترورها و جنایات رژیم صهیونیستی توسط موشک های بالستیک گفت:بعد از برنامه ریزی شورای عالی امنیت ملی پاسخ محکمی به اقدام رذیلانه رژیم صهونیستی داده شد. این عملیات در پاسخ به حرکت رژیم صهیونیستی بود که میهمان رسمی ما در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ترور کردند و در اقدام دیگر هم سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را ناجوانمرادنه به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه این عملیات برای حفظ اقتدار جایگاه جمهوری اسلامی و دفاع مشروع از حقوق ملت ایران انجام شد، بیان کرد: برابر قوانین بین اللملی باید به جنایات صهیونیست‌ها پاسخ داده می‌شد و سپاه پاسداران در اوج قدرت و ابهت به جنایات صهیونیست‌ها پاسخ داد.

نماینده مردم یزد تصریح کرد :این اقدام، بخشی از اقداماتی بود که علیه این رژیم صورت گرفت و مراکز نظامی، امنیتی و راداری آنها مورد حمله قرار گرفت و سپاه پاسداران در این عملیات به مردم و مراکز اقتصادی حمله نکرد، بر عکس اقدامات وحشیانه‌ای که رژیم صهونیستی انجام می‌دهد و همیشه با حمله به مراکز مسکونی کودکان و زنان بی پناه را به شهادت می رساند.

جوکار با اشاره به عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران، اضافه کرد: این عملیات درسی برای دیگران است تا بدانند جمهوری اسلامی در موضوع حاکمیت خود، تمامیت ارضی و منافع امنیت ملی کوتاه نخواهد آمد و با وحدت کامل بین قوا و نیروهای مسلح به هر تجاوزی پاسخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کنند با ضربات سهمگین روبرو خواهند شد گفت: رژیم صهیونیستی بداند که شهادت سیدحسن، خللی بر اراده پولادین مردان مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه با عزمی جدی و به برکت خون آن شهید و یارانش موجی از بیداری و وحدت در میان امت اسلامی به‌وجود خواهد آمد و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد نابودی رژیم منحوس، جعلی و محور شرارت صهیونیستی در منطقه خواهیم بود.

به گزارش ایرنا ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب 10 مهر 1403 در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه 6 مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

رهبر معظم انقلاب 13 مهر ماه در خطبه نمازجمعه تهران با بیان اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم و آنچه که منطقی، معقول و درست و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی است در وقت خود انجام می‌گیرد و در آینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *