پیشنهاد سنتیمنت: ۳ آلت‌ کوین برتر برای ماه صعودی اکتبر (مهرماه)

پیشنهاد سنتیمنت: ۳ آلت‌ کوین برتر برای ماه صعودی اکتبر (مهرماه)
خلاصه اخبار

به اعتقاد بسیاری از تحلیل‌گران، در ماه اکتبر، بازار ارزهای دیجیتال، شاهد رشد چشم‌گیری خواهد بود. در همین راستا پلتفرم سنتیمنت با بررسی داده‌های آنچین و فعالیت کاربران، سه آلت کوین برتر برای سرمایه‌گذاری در این ماه را معرفی کرده است. به گزارش میهن بلاکچین، این سه آلت‌کوین به دلیل افزایش فعالیت نهنگ‌ها، حجم معاملات …

به اعتقاد بسیاری از تحلیل‌گران، در ماه اکتبر، بازار ارزهای دیجیتال، شاهد رشد چشم‌گیری خواهد بود. در همین راستا پلتفرم سنتیمنت با بررسی داده‌های آنچین و فعالیت کاربران، سه آلت کوین برتر برای سرمایه‌گذاری در این ماه را معرفی کرده است.

به گزارش میهن بلاکچین، این سه آلت‌کوین به دلیل افزایش فعالیت نهنگ‌ها، حجم معاملات بالا و تحرکات مثبت در شبکه‌های بلاکچین، از پتانسیل رشد بالایی برخوردارند. با توجه به افزایش تمایل سرمایه‌گذاران به دارایی‌های دیجیتال در ماه اکتبر، این آلت کوین‌‌ها می‌توانند انتخاب مناسبی برای افرادی باشند که به دنبال بهره‌برداری از بازار صعودی هستند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

3 آلت کوین که باید حواستان به آن‌ها باشد

در پی اصلاحات گسترده بازار، آلت‌ کوین‌ها با ریزش نسبتا شدیدی روبرو شدند و ارزهایی مانند اتریوم، طی هفته گذشته با کاهش 10٪ تا 15٪ مواجه شدند. با این حال، تحلیل سنتیمنت نشان می‌دهد سه آلت‌کوین ریپل (XRP)، آپتوس (APT) و چین‌لینک (LINK) می‌توانند به دلیل توسعه‌های بنیادین و علاقه مؤسسات مالی، حرکت‌های بزرگی را در پیش داشته باشند.

1- ریپل (XRP)

اولین آلت‌ کوینی که سنتیمنت به آن اشاره می‌کند، ارز دیجیتال بومی ریپل یعنی XRP است. احساسات مثبت پیرامون XRP به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته، به ویژه پس از اینکه شرکت بیت‌وایز (Bitwise) برای راه‌اندازی ETF اسپات XRP درخواست داد. از سوی دیگر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در پرونده ریپل درخواست تجدید نظر داد .

انتشار این خبر، قیمت XRP را در روز پنجشنبه 15٪ کاهش داد و قیمت آن تا سطح 0.52 دلار ریزش کرد. با این حال، با توجه به پیش‌بینی‌های صعودی در ماه اکتبر، ممکن است ارز دیجیتال بومی ریپل توجه بیشتری از معامله‌گران جلب کند و این موضوع آن را به سطوح بالای 0.60 دلار برساند.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت XRP در محدوده 0.5326 دلار معامله می‌شود و نشان‌دهنده کاهش نزدیک به 10٪ در طول هفته گذشته است.

2- آپتوس (APT)

دومین ارز دیجیتال مهمی که سنتیمنت به آن اشاره کرده، آپتوس (APT) است. اخیرا، شرکت آپتوس لبز (Aptos Labs)، با خرید شبکه هش‌پالت (HashPalette)، اقدام جسورانه‌ای برای گسترش در بازار وب 3 ژاپن انجام داد. شرکت آپتوس با شروع همکاری خود با پلتفرم پالت که به دلیل استفاده گسترده در ژاپن شناخته شده است، قصد دارد فضای فناوری سنتی را با وب 3 ترکیب کند.

از سوی دیگر، صندوق پولی آنچین دولت آمریکا نیز از بلاکچین آپتوس استفاده خواهد کرد. بر اساس گزارش اخیر کوین‌گپ (CoinGape)، قیمت APT می‌تواند با توجه به افزایش فعالیت شبکه آن تا سطح 20 دلار افزایش یابد.

در زمان نگارش این مطلب، آپتوس به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و قیمت APT با 4.7٪ افزایش در 24 ساعت گذشته خود، به سطح 9.01 دلار رسیده است.

3- چین‌لینک (LINK)

سومین آلت‌ کوینی که سنتیمنت به آن خوشبین است، توکن چین‌لینک (LINK) است. این ارائه‌دهنده خدمات اوراکل، اخیراً با پلتفرم سوییفت (SWIFT) همکاری کرده تا قابلیت‌های مرتبط با TradFi (امور مالی سنتی) را در شبکه خود برقرار کند. علاوه بر این، سنتیمنت گزارش داد که آزمایش‌های موفقیت‌آمیز نشان داده‌اند پروتکل میان‌زنجیره‌ای چین‌لینک (CCIP) به‌طور مؤثر چندین شبکه بلاکچین را برای مؤسسات مالی به هم متصل می‌کند.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت LINK با بیش از 2٪ افزایش به سطح 11.20 دلار رسیده است.

پیش‌بینی وضعیت بازار در ماه اکتبر

همان‌طور که بسیاری انتظار داشتند، ماه اکتبر با یک رالی بزرگ آغاز نشد. بر اساس گزارشات سنتیمنت، میزان اشاره به اصطلاح “Uptober” به‌طور قابل توجهی کاهش یافته است که نشان‌دهنده تغییر در احساسات معامله‌گران به سمت چشم‌اندازی نزولی‌تر برای ماه اکتبر است. با این حال، این بدبینی در حال رشد ممکن است حداقل فرصتی برای بازگشت کوتاه‌مدت بازار ایجاد کند.

با این وجود، بیت‌ کوین باید قدرت خود را نشان دهد تا احساسات گسترده‌تر بازار را در آینده احیا کند. قیمت بیت کوین پس از دریافت حمایت در سطح 60,500 دلار دیروز، به‌طور جزئی بهبود یافت. گاوها باید از این سطح دفاع کنند تا از سقوط بیشتر به سطح 52,000 دلار جلوگیری شود.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *