نمایندگان مجلس: نماز جمعه نصر سیلی محکمی بر صورت نحس صهیونیست‌ها زد

نمایندگان مجلس: نماز جمعه نصر سیلی محکمی بر صورت نحس صهیونیست‌ها زد
خلاصه اخبار

نمایندگان مجلس با اشاره به حماسه میلیونی مردم در نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلال تاکید کردند که جمعه نصر سیلی محکمی بر صورت نحس صهیونیست‌ها زد و مردم پاسخ قاطعی به جنگ روانی و نظامی صهیونیست‌ها دادند.

به گزارش ایسنا، روز گذشته هزاران نفر از مردم از اقشار، طبقات و گرایش‌های فکری، سیاسی و مذهبی مختلف در نماز جمعه تهران به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب شرکت کردند.

به دنبال حضور میلیونی مردم در نمازجمعه تهران، نمایندگان مجلس مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کردند که در زیر می‌خوانید.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس:

«ایران سربلند ما فرزندانی غیور دارد که در طول تاریخ پاسدار کیان و تمامیت ارضی آن بوده‌اند. شیرزنان و شیرمردانی که عاشقانه و شجاعانه هزاران سال دشمنان ایران عزیزمان را از پا درآورده و ناامید کردند.

نماز جمعه تهران به امامت رهبر حکیم انقلاب باشکوه‌ترین جلوه اتحاد ملی بود.»

روح‌الله متفکرآزاد عضو هیات رئیسه مجلس:

«تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اقتدارآفرین است؛ پاسخ دندان شکن موشکی به رژیم صهیونسیتی، برگزاری نماز جمعه میلیونی نصر، سفر رئیس جمهور محترم به قطر و سفر وزیر امور خارجه به بیروت دراین شرایط نشان از اقتدار جمهوری اسلامی و مردم ایران دارد. ایشان در حال تغییر موازنه قوا در منطقه هستند.»

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

«دست هدایت و نصرت الهی در هنگامه‌های سرنوشت ساز، یاری‌گر نظام مبتنی بر آرمان‌ها و اهداف الهی است و تثبیت‌گر اراده و قلوب حامیان آن. نماز نصر تاریخی تهران، تجلی این هدایت و نصرت الهی بود.»

فرشاد ابراهیم پور نماینده ایذه و باغملک:

«حضور گسترده مردم و مسئولین در نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب این پیام صریح را به اسرائیل داشت که اتحاد آهنین ایران شکست‌ناپذیر است. تهدیدها بی‌اثر است؛ پاسخ ما کوبنده و قاطع خواهد بود. هرگونه تجاوز با قدرتی فراتر از تصور روبه‌رو می‌شود.»

جعفر قادری نماینده شیراز:

«نمازجمعه ‌تاریخی تهران، تجلی لطف الهی در هدایت آگاهانه، بصیرانه و شجاعانه توسط رهبری فرزانه انقلاب بود. پیوند ملت و رهبر بار دگر به منصه ظهور نشست …»

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار:

«همه داریی‌مان حسین(ع) است.جلو دوربین‌ها صورت نورانی و دست مجروح خود را به تربت سید الشهدا متبرک فرمود. هیهات منا الذله. ما برای اقامه حق با شهادت اوج می گیریم. باطل رفتنی است.»

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران:

«این دو تصویر اوج هماهنگی دیپلماسی و میدان در جمهوری اسلامی را به رخ می‌کشد، در بحبوحه تهدیدات دشمن عالی ترین مقام کشور به همراه جمعیت میلیونی اجتماعی عظیم را برپا می‌کنند و وزیر خارجه در زیر بمباران بی هیچ ترسی به بیروت سفر می‌کند. تاثیر روانی این حرکت بیش از یک عملیات موشکی است.»

محمدجواد عسکری نماینده داراب:

«نماز باشکوه و پرصلابت «جمعه نصر»، به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، نماد عظمت و اقتدار ملی و نشان قدرشناسی از پایمردی مجاهدان جبهه مقاومت به ویژه شهید علامه سیدحسن نصرالله. نصر من‌الله و فتح قریب»

سمیه رفیعی نماینده تهران:

«در مهمترین نقطه تاریخ معاصر، درخششی تفاخر آمیز از حق طلبی و ولایتمداری مردم در لبیک به ندای ولی امر مسلمین را به رخ جهانیان کشیدیم. سفر وزیر خارجه و هیات همراه به لبنان و رساندن پیام سرسخت بودن اراده ما، مکمل روز اقتدار بود.»

فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین:

«حضور میلیونی ملت عزیز و جان بر کف ایران در نماز جمعه تاریخی تبلور اقتدار، شجاعت، ابتکار عمل، سیطره وسیع و هوشمندانه رهبر حکیم انقلاب، عشق و دلدادگی امت اسلام به ولی امر مسلمین جهان و تبلور آیه «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» است.»

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت:

«حضور مقتدرانه رهبر جهان اسلام و اقامه نماز، استقامت و اقتدار را به دنیا بازگرداند.»

علی خضریان نماینده تهران:

«اشاره رهبرانقلاب بر کار درخشان نیروهای مسلح ایران در اجرای عملیات وعده صادق 2، به عنوان یک کار کاملا قانونی و مشروع و همچنین تاکید بر اینکه در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب‌زده می‌شویم؛ پیام واضحی برای همه دشمنان این مرز و بوم و البته دوستان عجول انقلابی داشت.»

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

«جمعه نصر سیلی محکمی بر صورت نحس صهیونیست‌ها بود. بعد از نیروهای مسلح، امروز ملت پاسخ قاطعی به جنگ روانی و نظامی صهیونیست‌ها دادند.»

مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس:

«شکوه حضور میلیونی در جمعه نصر، لبیک به رهبر مقتدر ماست که در اوج تهدیدات و توصیه های امنیتی، در جمع نمازگزاران حاضر شدند .اینک مقاومت به رهبری امام خامنه ای میدان دار است و برای هر تهدیدی در هر ابعادی آماده است.»

سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی:

«نماز جمعه تهران وعده صادق 3 بود، بسیار گسترده‌تر وبسیار پراهمیت‌تر. فرمانده کل قوا در میدان و درجمع انبوه یاران. جان‌ها فدای رهبر انقلاب که خود فرماندهی افکار عمومی امت اسلامی را برعهده گرفت.»

روح الله عباسپور نماینده بوئین زهرا:

«حضرت امام خامنه‌ای در جمعه نصر فرمودند که ما باید کمربند دفاع را، کمربند استقلال طلبی و عزت را از افغانستان تا یمن، از غزه تا ایران و در همه کشورهای اسلامی محکم ببندیم.»

الهام آزاد نماینده نائین:

«زنان از آغاز نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن نقش پررنگ و حساسی داشتند. در نماز جمعه نصر حضور زنان مومن و دوستدار مقاومت و ایران سربلند ویژه بود.»

علیرضا سلیمی سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

«نماز جمعه نصر نمایی از گنبد عظیم مقاومت امت اسلامی بود. همه جهان چشم به ایران داشت و همه ایران به مصلی در تهران. هر واژ ه‌ای ازخطبه‌ها چون هزاران هزار موشک هسته ای قلب دشمن را پودر کرد. وماالنصر الا من عندالله العزیز الغفار»

محمدرضا احمدی نماینده رشت:

«شاه بیت فرمایشات ولی امر مسلمین بی تردید همین بود که ما در انجام وظیفه خود نه تعلل می‌کنیم و نه شتابزده عمل خواهیم کرد، نه اسیر تله جنگ خواهیم شد و نه به انفعال کشیده می‌شویم.»

علیرضا عباسی نماینده کرج:

«امت امام، قدرت سخت خود را با عملیات وعده صادق و قدرت نرم خود را با نماز جمعه نصر به رخ جهانیان کشید.»

علی بابایی کارنامی نماینده ساری:

«شما زمان تهدید به پناهگاه‌ها فرار می‌کنید و ما نماز جمعه میلیونی اقامه می‌کنیم. سرانجام شما نابودی است و سرانجام ما یا پیروزی یا شهادت.»

فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودر آهنگ:

«صهیونیست‌ها و ترسوها گفتند بعد از شهادت سید حسن رهبر ایران از ترس جانش به پناهگاه رفته؛ رهبرانقلاب در یک مراسم چند میلیونی حاضر شد؛ عراقچی زیر بمباران وارد بیروت شد و با مقامات لبنانی وارد گفت‌وگو شد. این‌ها هنوز شیعه و پیروان اهل بیت را نشناخته‌اند. خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است.»

عباس گودرزی عضو هیات رئیسه مجلس:

«معجزه رهبر انقلاب و عظمت ایران و پیوند میان امام و امت به رخ جهان کشیده شد. پیام نماز جمعه تهران این بود که دنیا بداند ایران خاک دلیران، غرش شیران و همیشه جاویدان است…»

میثم ظهوریان نماینده مشهد:

«پیام حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه علیرغم همه تحذیرها این است که ایشان در خط مقدم نبرد است.»

مرتضی محمودی نماینده تهران:

«ابرقدرت یعنی ملتی که پس از موشک‌باران کردن صهیونیست‌ها، رئیس جمهورش در سفر رسمی به قطر می رود، وزیر خارجه‌اش با وجود تهدیدهای زیاد به لبنان سفر می‌کند و رهبرش در نمازجمعه حاضر می‌شود وجمعیتی میلیونی پشت سرش به نماز می‌ایستند، سلام به دنیای جدید. اینجا جمهوری اسلامی ایران است.»

احسان عظیمی‌راد نماینده مشهد:

«ملت بزرگ ایران در مصلی تهران حماسه شور و شعور در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و حمایت از گفتمان امامین انقلاب مبنی بروحدت بین مسلمین و مقابله با تجاوزگر، به راه انداختند. درود خدا بر شما ملت امام حسین (ع)»

محمد موحد نماینده کهگیلویه و بهمئی:

«در بحبوحه رجزخوانی دشمن ، حضور رئیس جمهور ما در اجلاس قطر، فرود هواپیمای وزیر خارجه کشورمان در بیروت پر از دود و آتش پس از وعده صادق و اقامه نمازجمعه میلیونی مردم و مسئولین به امامت رهبری شجاع ، ثابت کرد دیپلماسی و میدان مکمل یکدیگرند تا اقتدار ایران را به جهانیان نشان دهند.»

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *