آوای سکوت: تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین (TON)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)؛ ۱۴ مهر ۱۴۰۳

آوای سکوت: تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین (TON)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)؛ ۱۴ مهر ۱۴۰۳
خلاصه اخبار

بازار رمزارزها در وضعیت عدم تصمیم‌گیری قرار دارد و نوسانات قیمت‌ها نشان‌دهنده الگوهای مختلفی از حرکت هستند. به گزارش میهن بلاکچین، این شرایط ممکن است به زودی منجر به تغییرات قابل توجهی در روند قیمت‌ها شود. میهن بلاکچین، صبح‌ها با تحلیل‌های تکنیکالی جامع از بیت کوین و مهم‌ترین و داغ‌ترین آلت‌ کوین‌های بازار، مهمان شماست! …

بازار رمزارزها در وضعیت عدم تصمیم‌گیری قرار دارد و نوسانات قیمت‌ها نشان‌دهنده الگوهای مختلفی از حرکت هستند.

به گزارش میهن بلاکچین، این شرایط ممکن است به زودی منجر به تغییرات قابل توجهی در روند قیمت‌ها شود.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

تحلیل تکنیکال قیمت تون‌کوین

خریداران در تلاش هستند تا تون‌کوین را بالای میانگین‌های متحرک برگردانند که نشان‌دهنده عدم تقاضا در سطوح بالاتر است.

نمودار روزانه قیمت تون کوین - منبع: تریدینگ ویو
نمودار روزانه قیمت تون کوین – منبع: تریدینگ ویو

فروشندگان سعی خواهند کرد با پایین کشیدن قیمت به حمایت قوی در 4.72 دلار، موقعیت خود را مستحکم کنند. انتظار می‌رود که خریداران با تمام توان از این سطح دفاع کنند، زیرا شکستن آن می‌تواند الگوی نزولی سر و شانه را کامل کند. این امر ممکن است باعث شروع یک روند نزولی جدید به سمت 3.50 دلار شود.

اگر خریداران بخواهند از کاهش قیمت جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را بالای 6.14 دلار بالا برسانند. در این صورت، قیمت تون کوین ممکن است به 7 دلار افزایش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج‌کوین

دوج‌کوین یک الگوی مثلث متقارن را شکل داده است که نشان‌دهنده عدم تصمیم‌گیری بین خریداران و فروشندگان است.

نمودار روزانه قیمت دوج کوین - منبع: تریدینگ ویو
نمودار روزانه قیمت دوج کوین – منبع: تریدینگ ویو

میانگین‌های متحرک تقریباً ثابت و شاخص قدرت نسبی که در نقطه میانی قرار دارد، هیچ برتری واضحی به خریداران یا فروشندگان نمی‌دهد. اگر قیمت پایین برود و زیر میانگین متحرک 50 روزه (0.10 دلار، موج قرمز رنگ) تثبیت شود، فروشندگان سعی خواهند کرد تا قیمت دوج کوین را زیر خط حمایت بکشانند. در صورت موفقیت، قیمت ممکن است به 0.08 دلار کاهش یابد.

در مقابل، اگر خریداران قیمت را بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.11 دلار، موج آبی رنگ) برسانند، قیمت دوج کوین ممکن است تلاش کند تا به خط مقاومت برسد. خریداران باید این مانع را پشت سر بگذارند تا آغاز یک حرکت صعودی جدید را نشان دهند.

تحلیل تکنیکال قیمت شیبا اینو

شیبا اینو در حال مشاهده یک نبرد دشوار بین خریداران و فروشندگان نزدیک به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.000016 دلار، موج آبی رنگ) است.

نمودار روزانه قیمت شیبا اینو - منبع: تریدینگ ویو
نمودار روزانه قیمت شیبا اینو – منبع: تریدینگ ویو

اگر رشد فعلی پایدار بماند، نشان می‌دهد که خریداران در تلاشند تا یک کف بالاتر تشکیل دهند. سپس خریداران سعی خواهند کرد قیمت را به 0.000022 دلار برسانند. انتظار می‌رود فروشندگان از این سطح با قدرت دفاع کنند.

برعکس، اگر این بازیابی حفظ نشود، سیگنالی از عدم تقاضا از جانب خریداران خواهد بود. این موضوع احتمال شکست به زیر میانگین‌های متحرک را افزایش می‌دهد. در این صورت، قیمت شیبا ممکن است به 0.000012 دلار کاهش یابد.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *