لحظه به لحظه با ٣٦۵مین روز حمله به غزه؛ بمباران مدرسه دیگری در دیر البلح

لحظه به لحظه با ٣٦۵مین روز حمله به غزه؛ بمباران مدرسه دیگری در دیر البلح
خلاصه اخبار

ارتش رژیم صهیونیستی در ٣٦۵مین روز جنایات خود در باریکه غزه، بامداد امروز (شنبه) مدرسه ای را در شهر دیر البلح در مرکز غزه هدف قرار داد. در این حمله شماری از غیر نظامیان آواره که در این مدرسه پناه گرفته بودند به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

العالم – فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی مدرسه احمد الکرد در شهر دیر البلح در مرکز غزه را در چارچوب حمله به مراکز اسکان آوارگان هدف قرار داد. این رژیم همچنین دو منزل در اردوگاه النصیرات را بمباران کرد.
‌وزارت بهداشت فلسطین در غزه هم اعلام کرد که ارتش این رژیم دیروز (جمعه) سه جنایت فجیع علیه خانواده‌های غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 14 شهید و 50 مجروح به بیمارستان انتقال یافتند.
‌کما اینکه آمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به غزه از 7 اکتبر سال گذشته تا کنون به 41 هزار و 802 شهید و 96 هزار و 844 مجروح رسیده است.
لحظه به لحظه با اخبار 365مین روز حمله به غزه و کرانه باختری:

06:03 | ده ها شهید و زخمی در بمباران چادر آوارگان در دیرالبلح
بیمارستان
رژیم اشغالگر صهیونیستی شامگاه جمعه در ادامه سیاست های خود در هدف قرار دادن پناهگاهها، مدرسه «احمد الکرد» محل اسکان آوارگان شهر دیرالبلح در مرکز باریکه غزه را بمباران کرد که این حمله به شهادت و زخمی شدن ده ها تن منجر شد. اشغالگران همچنین دو خانه در اردوگاه النصیرات را هدف قرار دادند.(جزییات بیشتر )

(خبر تکمیل می شود)

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *