جنبش نُجَباء: نتانیاهوی خرفت خیال می‌کرد جنگ را برده است/ به حساب اردن هم خواهیم رسید

جنبش نُجَباء: نتانیاهوی خرفت خیال می‌کرد جنگ را برده است/ به حساب اردن هم خواهیم رسید
خلاصه اخبار

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار پیام تبریک، ضربه موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را حمله‌ای پیروزمندانه توصیف کرد که لاف‌زنی اسرائیل درباره سامانه‌های پدافندی‌اش را نزد همگان به مضحکه گرفت.

العالم-عراق

در ادامه بیانیه نُجَباء آمده است:

امروز مقاومت اسلامی ثابت کرد که از چه اقتدار والایی جهت دستیابی به اهداف خود در هر مکان یا زمانی برخوردار می‌باشد و همچنین به اثبات رسید که مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران، نحوه انتخاب زمان مناسب برای تلافی درخور و مؤثر است.

به اوباش صهیونیست و آمریکای شرور (که پشتیبان آن‌هاست) گوشزد می‌کنیم که این تنها مرحله ابتدایی از ضربات حیدری شیعیان بود تا دریابید که تا کنون در توهم غوطه‌ور بوده‌اید و کرنش‌گری رژیم‌های عربی سازشکار، شما را فریفته است.

بسیار متاسفیم که نفت عراق با بهای نازل در اختیار دودمان خائن و طاغوتی حاکم بر اردن قرار می‌گیرد. رژیمی که در همکاری با اسرائیل، فرودگاه‌هایش را به‌عنوان جایگزینی برای فرودگاه بن‌گوریون به خدمت دشمن درآورده و جاده‌های اردن را به کریدور زمینی صهیونیست‌ها بدل ساخته تا بسته شدن مسیر تدارکاتی دریای سرخ را جبران کند و همچنین از سامانه‌های پدافندی‌اش به‌منظور رهگیری و مقابله با موشک‌هایی استفاده می‌کند که برای هدف گرفتن رژیم اشغالگر شلیک می‌شوند؛ اما موعد تسویه‌حساب فرا خواهد رسید.

آیا خیال کردید که همه‌چیز تمام شده و دیگر به‌راحتی می‌توانید به ارتکاب جنایات‌تان در حق فلسطین و لبنان ادامه دهید؟ به‌خدا قسم که هرگز!

همانگونه که شهید سیدحسن نصرالله گفت، چیزی خواهید دید که به گوش‌تان هم نخورده! برایتان غافلگیری‌هایی در آستین داریم که به عقل پوسیده شما و زمامدار خرفت‌تان نتانیاهو خطور نکرده است. آن احمق گمان می‌کرد که جنگ را برده، ولی اکنون باید بداند که هنگام پاکسازی سرزمین فلسطین از لوث وجود آنان فرا رسیده و مقاومت اسلامی عزم خود را جزم کرده تا این رژیم پلشت را از منطقه براند.

به آمریکایی‌ها نیز هشدار می‌دهیم که هرگونه اقدام خصمانه و تجاوزکارانه ضد جمهوری اسلامی ایران، با مقابله‌به‌مثل سختی همراه می‌شود که برایشان آزاردهنده خواهد بود؛ چراکه پایگاه‌های نظامی آن‌ها در عراق را به گورستان سربازان یانکی تبدیل کرده و جای پایی برایشان در این سرزمین کرامت و شجاعت باقی نمی‌گذاریم.

اگر این آغاز پاسخ مقاومت است، پس وعده می‌دهیم که پایان آنها به اذن خدا از راه خواهد رسید و به‌زودی برد موشک‌ها و پهپادهایمان را به هر میزان که اراده کنیم افزایش خواهیم داد و برایمان تفاوتی نخواهد داشت که پایگاه‌هایشان در عراق را هدف بگیریم، یا منافعشان در منطقه را، و یا متحدان و همراهانشان را!

درود بر مقاومت اسلامی و مردان شیردل و رهبران شهید آن!

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *