مقام حزب الله: حمله امروز مقاومت به مقر موساد در تل آویو تنها آغاز کار است

مقام حزب الله: حمله امروز مقاومت به مقر موساد در تل آویو تنها آغاز کار است
خلاصه اخبار

محمد عفیف، مسئول روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان، خطاب به سرکردگان رژیم صهیونیستی هشدار داد “حمله اعضای حزب الله به مقر موساد و پایگاه ۸۲۰۰ در اوایل روز سه شنبه “تنها آغاز است”.

العالم – لبنان

وی در بیانیه ای کتبی به خبرگزاری رویترز نوشت “هنوز هیچ درگیری زمینی مستقیمی بین مقاومت و ارتش اشغالگر صهیونیستی رخ نداده، اما رزمندگان مقاومت کاملا آمادگی رویارویی مستقیم با نیروهای دشمن که جرات کرده قصد ورود به خاک لبنان را در سر بپروراند، دارد و می تواند بیشترین خسارات را به آنها وارد کند.

یادآور می شود پیشتر در ساعات اولیه ی صبح امروز سه شنبه، جنبش حزب الله لبنان، در بیانیه ای که در کانال رسمی خود در تلگرام منتشر کرده ، از بمباران پایگاه گلیوت وابسته به واحد اطلاعات نظامی 8200 و مقر موساد “اسرائیل” در حومه تل آویو با استفاده از موشک های “فادی 4” برای اولین بار، خبر داده بود.

در این بیانیه حزب الله آمده است “این بمباران در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و دفاع از لبنان و مردم آن، در چارچوب عملیاتی با نام “خیبر” و در پاسخ به هدف قرار دادن غیرنظامیان و جنایات دشمن صهیونیستی انجام شد.”

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *