سید حسن خمینی: رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد

سید حسن خمینی: رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد
خلاصه اخبار

تهران-ایرنا- تولیت آستان مقدس حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: در اینکه رژیم صهیونیستی پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد تردیدی نیست، اما مجموعه جریان انقلاب رهبری دارد که هرچه تصمیم بگیرد تابع آن هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان مقدس حرم مطهر امام خمینی (ره) در حاشیه حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران درجمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: ضایعه بسیار بزرگی است و طبیعتا در چنین حوادث تلخی چیزی که میتواند دلها را امیدوار کند لطف خداوند است.

وی ادامه داد: برای شخصیتی مثل شهید نصرالله هر مرگی غیر از شهادت برای او بسیار ناگوار بود. شهید نصرالله با تدین و دل مهربان خود و همچنین ذکاوت بسیار زیاد به سبب حضور در محیط بحران‌زای لبنان از دوران جوانی داشت.

تولیت آستان مقدس حرم مطهر امام خمینی (ره) افزود: امیدواریم این حادثه در ادامه فتح های بزرگی را برای لبنان و منطقه داشته باشد.

وی در مورد پاسخ به جنایات اسراییل افزود: در اینکه رژیم پاسخ لازم را دریافت خواهد کرد تردیدی نیست، اما مجموعه جریان انقلاب رهبری دارد که هرچه تصمیم بگیرد تابع آن هستیم.

سید حسن خمینی تصریح کرد: شرایط منطقه شرایط خاص و پیچیده است و باید منتظر تصمیم رهبری باشیم.

حجت‌الاسلام خمینی با اشاره به پیام دیشب نتانیاهو به مردم ایران گفت: او فکر کرده ما شنگول و منگول هستیم و او گرک پشت در است؛ این اتفاق نمی افتد و تاریخ ما پر از شناخت از آنهاست. شاعر میگوید ای مترسک کلاه را بردار ما کلاغ‌ها دیگر عقاب شده ایم؛ این بازی ها بیشتر برای اراضی اشغالی است.

وی افزود: احساس میکنم مردم ایران تحت پذیرش هر صحبتی هستند جز پذیرش صحبت‌های نتانیاهو.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *