وزارت نیرو نگاه ویژه‌ به خوزستان داشته باشد/ توسعه نیروگاه رامین ضروری است

وزارت نیرو نگاه ویژه‌ به خوزستان داشته باشد/ توسعه نیروگاه رامین ضروری است
خلاصه اخبار

ایسنا/خوزستان نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که خوزستان جایگاه سرآمدی در تولید انرژی دارد باید وزارت نیرو هم نگاه ویژه به خوزستان داشته باشد.

سید محسن موسوی زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نشست با طرزطلب معاون وزیر نیرو و رییس سازمان انرژی‌های تجدید پذیر وزارت نیرو بر اهمیت توسعه فازهای 7 و 8 نیروگاه رامین اهواز و توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در استان تاکید و اظهار کرد: توسعه نیروگاه رامین با توجه به نقش آن در تامین برق کشور امری ضروری است که می‌توان این موضوع را از طریق فاینانس حل کرد.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از نیروی خورشیدی در خوزستان مقرون به صرفه است، ادامه داد: با توجه به اینکه فرصت تابستان برای تولید برق از نیروگاه‌های خورشیدی وجود دارد، مطالعات اولیه برای احداث این نیروگاه در حومه اهواز انجام شده است و این موضوع نیازمند حمایت وزارت نیرو جهت احداث نیروگاه خورشیدی 52 مگاواتی است.

موسوی با تاکید بر اینکه خوزستان در حوزه‌های مختلف تولید انرژی در کشور سرآمد است، عنوان کرد: همانگونه که خوزستان جایگاه سرآمدی در تولید انرژی دارد باید وزارت نیرو هم نگاه ویژه به خوزستان داشته باشد.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *