میرزایی: صبر امت اسلامی به سر آمده است

میرزایی: صبر امت اسلامی به سر آمده است
خلاصه اخبار

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان با تاکید بر اینکه هرگونه تعلل، نتیجه خسارت باری را در پی دارد، گفت: نباید اجازه دهیم دشمن به زمین خورده، مجدداً قد علم کند.

به گزارش ایسنا غلامرضا میرزایی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 10 مهر 1403 صحن مجلس شورای اسلامی در نطق خود در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: دبیرکل حزب‌الله لبنان پرورش یافته مکتب حسین بن علی (ع) و شاگرد ممتاز امام خمینی(ره) و یار وفادار و صدیق مقام معظم رهبری و راه پرنور شهیدان سید عباس موسوی، حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، اسماعیل هنیه، عماد مقنیه، سردار همدانی، شهید نیل فروشان و راه هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی را پورنورتر ساخت.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله نهاد گران سنگی را که از شهید سید عباس موسوی تحویل گرفته بود، به درخت تناوری تبدیل کرد که عزت دنیای اسلام بود، تصریح کرد: دنیای استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های ملعون بدانند که چراغ الهی را نمی‌توانند نابود سازند و آنان پست‌تر از آن هستند که بتوانند اراده الهی را تغییر دهند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه امروز مسئولان وظیفه سنگینی بر دوش دارند، خطاب به آنها گفت: جوری عمل نکنید که دشمنان باور کنند مرعوب آنان شده‌اید؛ جمهوری اسلامی ایران پیشتاز این میدان‌ها بوده است و هنوز هم این ما هستیم که پیشتازی می‌کنیم. دشمن آخرین شگردهای خود را به کار می‌گیرد، عرصه را باخته است؛ با تمام توان صحنه را تغییر دهید؛ دنیای اسلام منتظر شماست و امت اسلامی در انتظار انتقام است.

میرزایی اظهار کرد: هرگونه تعلل، نتیجه خسارت باری را در پی دارد؛ نباید اجازه دهیم دشمن به زمین خورده، مجدداً قد علم کند؛ مسئولان بدانند که ملت ایران و امت اسلامی همراه و پشتیبان آنهاست و هر تدبیری دارند، زودتر به کار بگیرند چراکه صبر امت اسلامی به سر آمده است. 

وی همچنین در تذکری به رئیس جمهوری خواستار توجه وزرا به وضعیت استان چهارمحال و بختیاری به ویژه در آستانه فرا رسیدن فصل سرما شد.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *