قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳/ قیمت طلا با فروکش هیجانات منطقه کاهشی شد

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳/ قیمت طلا با فروکش هیجانات منطقه کاهشی شد
خلاصه اخبار

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ روند متوازنی نداشت. قیمت طلا کاهشی و بازار سکه تنها در قطعات سنگین افزایشی بود و سایر قطعات بدون تغییر باقی ماندند. حباب سکه نیز در برخی از قطعات روند صعودی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار نیز درجا زده و در پله هشتم کریدور ششم گرفتار شده است.

به گزارش تجارت نیوز ،

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه 9 مهر 1403 در روند نامتوازنی بازگشایی شد. قیمت سکه در قطعات سنگین رشد کرد و سایر قطعات بدون تغییر ماندند. قیمت طلا اما هم مسیر با اونس طلای جهانی و همچنین فروکش هیجانات منطقه، کاهشی شده است. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، امروز، با کاهش چهار دلاری، با رقم 2653 دلار به ثبت رسیده است. گفتنی است قیمت دلار امروز در کریدور ششم درجا زده است.

قیمت سکه و طلا 9 مهر

نقره به کانال 61 هزار تومانی بازگشت

قیمت اونس جهانی نقره امروز با 13 سنت کاهش، روی رقم 31 دلار و 50 سنت قرار گرفت؛ گرم نقره 999 در بازار داخل با 80 تومان کاهش، گرمی 61 هزار و 760 تومان به فروش رسید.

قطعات سنگین سکه رشد کردند

بازار سکه امروز تنها در قطعات سنگین افزایشی بود و قطعات کوچک نیز تغییری نکرد. قیمت سکه امامی با 340 هزار تومان افزایش، با رقم 46 میلیون و 435 هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش 105 هزار تومانی، روی رقم 41 میلیون و 490 هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه بدون تغییر، به ترتیب با رقم‌های 25 میلیون و 500 هزار تومان و 17 میلیون تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی بدون تغییر، با رقم هفت میلیون و 900 هزار تومان به ثبت رسید.

طلا با اونس جهانی هم مسیر شد

قیمت طلا امروز همراه با کاهش اونس جهانی و فروکش هیجانات منطقه، در روند نزولی بازگشایی شده است. هر مثقال طلا با 84 هزار تومان کاهش، روی رقم 17 میلیون و 139 هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای 18 عیار، با 21 هزار و 900 تومان کاهش، با رقم سه میلیون و 956 هزار و 800 تومان به فروش می‌رسد.

قیمت طلای دست دوم نیز با 21 هزار و 640 تومان کاهش، با رقم سه میلیون و 904 هزار و 52 تومان به ثبت رسیده است. حباب سکه امروز در قطعات سنگین افزایشی و در سایر قطعات ثابت بود؛ حباب سکه امامی 330 هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی 120 هزار تومان افزایش یافت؛ حباب نیم ‌سکه،‌ ربع سکه و حباب سکه گرمی نیز بدون تغییر باقی ماند.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *