فرمانده کل ارتش: خون شهید نصرالله طومار رژیم صهیونیستی را در هم خواهد پیچید؛ منتظر باشید

فرمانده کل ارتش: خون شهید نصرالله طومار رژیم صهیونیستی را در هم خواهد پیچید؛ منتظر باشید
خلاصه اخبار

فرمانده کل ارتش با اشاره به واکنش ایران در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی با بیان «منتظر باشید» گفت: خون سید حسن نصرالله نیز توفنده‌تر از خود او، طومار رژیم صهیونیستی و اربابانش را در هم خواهد پیچید.

میزان – امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره واکنش ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیان کرد: حرف‌هایی که دشمنان می‌زنند، بیشتر مبتنی بر عملیات روانی است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: آن‌ها سعی دارند تا برای اربابان و مردم خود، تصویر یک پیروزی را از ماندن نتانیاهو، این جانی بالفطره، به نمایش بگذارند. اما این حرف‌ها براساس محاسبات مادی است که آن‌ها همیشه انجام می‌دهند، در حالی که هر روز سریع‌تر به سوی سقوط و اضمحلال حرکت می‌کنند.

وی افزود: سنت الهی و آموزه‌های دین ما غیر از این است و اگر درختی تناوری قطع شد به جای آن هزاران نهال روئیده است. آیا کسی که این درخت تناتور را قطع کرده سوده کرده یا موفقیت به دست آورده است؟

امیرموسوی گفت: این تجربه همه ماست که خون شهید به زمین ریخته می‌شود هزاران برابر از شهید توفنده‌تر عمل می‌کند و قطعا همگی آن را به چشم خواهند دید.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: خون سید حسن نصرالله نیز توفنده‌تر از خود او، طومار رژیم صهیونیستی و اربابانش را در هم خواهد پیچید.

وی با اشاره به واکنش ایران در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی با بیان «منتظر باشید» گفت: خون سید حسن نصرالله، رژیم صهیونیستی را به نابودی خواهد کشاند و شما جوان‌تر‌ها این را به چشم خواهید دید.

منبع: میزان

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *