تشدید حملات رژیم صهیونیستی به لبنان/ شهادت 49 نفر درحمله رژیم صهیونیستی به صور و بقاع لبنان

تشدید حملات رژیم صهیونیستی به لبنان/  شهادت 49 نفر درحمله رژیم صهیونیستی به صور و بقاع لبنان
خلاصه اخبار

برای هشتمین روز متوالی، رژیم صهیونیستی با تشدید تنش ها موج جدیدی از حملات خود را به لبنان آغاز کرد. نیروی امدادرسانی لبنان اعلام کرد که ارتش اشغالگر در مدت یک روز 216 حمله به مناطق مختلف لبنان انجام داده است.

العالم – لبنان

بنابر این گزارش جنگنده های رژیم صهیونیستی در موج جدید حملات خود به لبنان بامداد امروز (دوشنبه) با بمباران مناطق صور و بقاع 49 نفر را به شهادت رسانده و شماری را نیز زخمی کردند.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد طی دیروز (یکشنبه 8 مهرماه) در حمله رژیم صهیونیستی به لبنان 109 نفر شهید و 364 تن دیگر زخمی شدند.

بنابر این گزارش، نیروی امدادرسانی لبنان نیز اعلام کرده است که در پی حملات روزانه ارتش اشغالگر به مناطق مختلف لبنان، از 23 سپتامبر تا کنون 36188 سوری و 41307 لبنانی از محل سکونت خود آواره و وارد سوریه شده‌اند.

همزمان سازمان ملل و سایر نهادهای بین المللی نسبت به وقوع یک بحران انسانی هشدار دادند.

خبرهای منتشر شده حاکی است که ارتش اشغالگر در حال آماده شدن برای آغاز یک «حمله زمینی» به ادعای خودش «محدود» در لبنان است و علیرغم اعمال فشارهای واشنگتن در چند روز گذشته برای جلوگیری از چنین اقدامی، به طور جدی اجرای حمله زمینی را بررسی می‌کند.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ها در چند روز گذشته، مقامات صهیونیستی ادعا می‌کنند که هدف از حمله زمینی احتمالی ایجاد «منطقه حائل امنیتی در جنوب لبنان» است.

گزارش لحظه ای تحولات حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و پاسخ مقاومت

ترور 2 تن از فرماندهان جبهه خلق در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت

جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد که در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در مرکز ضاحیه جنوبی بیروت دو تن از فرماندهان این گروه به نام های محمد عبدالعال عضو دفتر سیاسی و مسئول دایره امنیتی و نظامی، عماد عوده عضو دایره سیاسی جبهه خلق و فرمانده نظامی آن در لبنان به شهادت رسیدند.(جزییات بیشتر )

شهادت 33 نفر در بمباران منطقه بقاع لبنان/ امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد

جنگنده های رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در موج جدید حملات به لبنان با بمباران بی سابقه به منطقه بقاع تاکنون 33 نفر را به شهادت رسانده اند، شده حملات به گونه ای بوده است که هر لحظه امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد.(جزییات بیشتر )

حمله رژیم صهیونیستی به منطقه صور در جنوب لبنان 16 شهید برجای گذاشت

وزارت بهداشت لبنان یکشنبه شب اعلام کرد که حمله رژیم صهیونیستی به شهر صور و مناطق آن در جنوب لبنان 16 شهید برجای گذاشت.(جزییات بیشتر )

(خبر تکمیل می شود)

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *