شمخانی: خون سیدحسن نصرالله طومار رژیم صهیونیستی را درهم می‌پیچد

شمخانی: خون سیدحسن نصرالله طومار رژیم صهیونیستی را درهم می‌پیچد
خلاصه اخبار

مشاور عالی رهبری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بی‌تردید خون پاک سیدحسن نصرالله و همرزمان شهیدش، طومار رژیم صهیونیستی را درهم خواهد پیچید و ادامه‌دهندگان راهش پرچم مقاومت و پیروزی فَإِنَّ حِزْبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلْغَالِبُونَ را بر فراز مسجد الاقصی به اهتزاز در خواهند آورد.

به گزارش ایسنا، مشاور عالی رهبری انقلاب اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پیام تسلیت صادر کرد.

دریابان علی شمخانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«خداوند می‌گوید: «امروز، روزی است که راستی راستگویان، به آنها سود می‌بخشد؛ برای آنها باغهایی از بهشت است که نهرها از زیر (درختان) آن می‌گذرد، و تا ابد، جاودانه در آن می‌مانند؛ هم خداوند از آنها خشنود است، و هم آنها از خدا خشنودند؛ این، رستگاری بزرگ است.

رهبر شجاع باصلابت و صادق حزب‌الله لبنان، سیدحسن نصرالله رضوان‌الله تعالی علیه، سرانجام به عهد و پیمانی که با خدای خود بسته بود وفا کرد و در راه مقدس مبارزه با شقی‌ترین دشمنان بشریت، رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی، رهایی قدس شریف و آزادی مردم مظلوم فلسطین و لبنان، جان عزیز خود را تقدیم کرد.

او حقیقتاً مصداق آیه شریفه، رَضِیَ اللَّهُ عَنهُم وَرَضوا عَنه بود که به آرزوی دیرینه‌اش، فَوزِ عَظیم شهادت و لقاء حضرت حق جل و علا نائِل آمد. بی‌تردید خون پاک او و همرزمان شهیدش، طومار این رژیم سرپا ظلم و تباهی را درهم خواهد پیچید و ادامه‌دهندگان راهش پرچم مقاومت و پیروزی فَاِنَّ حِزْبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلْغَالِبُونَ را بر فراز مسجد الاقصی به اهتزاز در خواهند آورد.

عاملین و مباشرین جنایات فجیعی که این روزها علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین و فرماندهان مقاومت در جریان است؛ باید منتظر انتقام سخت و دردناک رزمندگان حزب‌الله و فرزندان معنوی نصرالله و جبهه متحد مقاومت باشند.
شهادت نماد عزت و مقاومت لبنان، آیت حق، سیدحسن نصرالله (ره)، را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا له فداه، مقام معظم رهبری (حفظه الله)، خانواده معزز ایشان و همه فرماندهان و رزمندگان مقاومت تسلیت عرض نموده، برای روح مطهرش علوّ درجات و برای همه همرزمان و خانواده داغدارش از درگاه خداوند قادر متعال، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

روحش شاد و با اجداد طاهرینش محشور باد.»

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *