کشوری: سکوت در مقابل رژیم صهیونیستی جایز نخواهد بود

کشوری: سکوت در مقابل رژیم صهیونیستی جایز نخواهد بود
خلاصه اخبار

نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات بی حد و مرز رژیم صهیونیستی در غزه و هم اکنون در لبنان نشان از افسارگسیختگی این رژیم منحوس دارد.

به گزارش ایسنا، علی کشوری، سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایسنا درباره ارزیابی سفر رئیس جمهور ایران به نیویورک و مواضع ضد رژیم صهیونیستی وی گفت: سفرهای هرساله روسای جمهور ایران در مقر سازمان ملل همواره دستاوردهای قابل توجهی داشته است. ایران اسلامی همواره در مورد اتفاقات روز دنیا حالت انفعالی خود را در جهان حفظ نموده است و هیچگاه به صورت منفعل عمل نکرده است و همواره دیدگاه جمهوری اسلامی ایران را در مسائل مختلف به شکل واضح بروز داده شده است.

وی ادامه داد:‌ البته برخی موارد حاشیه ساز در این سفر بوجود آمد که قطعا مردم به آن توجه دارند و می‌دانند که ایران اسلامی دفاع خود را از مردم مظلوم دنیا همواره خواهد داشت. چرا که خودمان نیز همواره مورد ظلم ابر قدرت ها از لحاظ تحریم ها و فشارهای جنگی و سیاسی قرار گرفته ایم. قطعا رئیس جمهور ایران بر این باور است که کشورمان دست از دفاع از محور مقاومت نخواهد کشید و قاطعانه به جنایات رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم دادید و در واقع سکوت در مقابل این رژیم جایز نخواهد بود.

کشوری در پایان تاکید کرد:‌ جنایات بی حد و مرز رژیم صهیونیستی در غزه و هم اکنون در لبنان نشان از افسارگسیختگی این رژیم منحوس دارد و لازم است تا جمهوری اسلامی و محور مقاومت با همکاری هرچه تمام تر با یکدیگر، پاسخی محکم به اقدامات این رژیم دهند.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *