پورکبگانی: اسرائیل و آمریکا بیشتر از همیشه رو به افول هستند

پورکبگانی: اسرائیل و آمریکا بیشتر از همیشه رو به افول هستند
خلاصه اخبار

نماینده مردم بندر دیلم ، بوشهر و گناوه در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده اسرائیل از ابزارهای غیر نظامی مانند پیجرها و جنایات بی حد و مرز در لبنان نشان از افسارگسیختگی این رژیم و موفقیت چشمگیر رزمندگان حزب الله لبنان دارد. نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه ارباب او یعنی آمریکا نیز بیشتر از همیشه خود را رو به افول میبیند.

جعفر پورکبگانی در گفتگو با ایسنا درباره جنایات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: خوی وحشی و درندگی رژیم صهیونیستی بر هیچ کس پوشیده نیست و این برگرفته از پشتیبانی قوی جبهه استکبار از این رژیم است که مسبوق به سابقه نیز هست. در حقیقت طراح اکثر جنگ های آمریکا نیز فرزند ناخلف آن یعنی اسرائیل منحوس است. امروز در حقیقت نقطه پایانی رژیم صهیونیستی فرا رسیده است و این اتفاقی مبارک برای ما و محور مقاومت خواهد بود.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ استفاده اسرائیل از ابزارهای غیر نظامی مانند پیجرها و جنایات بی حد و مرز در لبنان نشان از افسارگسیختگی این رژیم و موفقیت چشمگیر رزمندگان حزب الله لبنان دارد. نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه ارباب او یعنی آمریکا نیز بیشتر از همیشه خود را رو به افول می‌بیند. رهبر انقلاب نیز فرمودند که جراحات اخیر رژیم صهیونیستی قابل ترمیم نخواهد بود. تعداد اسرایی که حماس از اسرائیلی‌ها گرفت و آسیب های موشکی به پیکره این رژیم از جمله ضربات جبران ناپذیر به این رژیم است.

پورکبگانی تاکید کرد:‌ اما بیشتر از همه، آنچه که باعث شد تا اسرائیل رو به افول برود، هشیاری جهانیان و شناخت چهره واقعی رژیم صهیونیستی است و جهانیان متوجه شدند شعار انسان دوستی و حتی حیوان دوستی اسرائیلی ها دروغی بیش نیست. رئیس جمهور آمریکا نیز با تمام اختلال حواسی که دارد به نکته ای درست اشاره و اظهار کرد که ایالات متحده بیشتر از همیشه نگران موجودیت این رژیم منحوس است.

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *