برگزاری دعای توسل در مساجد و بقاع متبرکه استان تهران برای پیروزی جبهه مقاومت

برگزاری دعای توسل در مساجد و بقاع متبرکه استان تهران برای پیروزی جبهه مقاومت
خلاصه اخبار

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیروزی مقاومت و نابودی رژیم وحشی اسرائیل را از وعده‌های حتمی دانست گفت: مردم ایران اسلامی امشب در مساجد برای نابودی جنایتکاران صهیونیستی و پیروزی ملت‌های مقاوم لبنان و فلسطین دست به دعا بر خواهند داشت.

میزان، با اشاره به ادامه وحشی‌گری‌های رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار مردم بیگناه و بی دفاع بوسیله بمب‌های اهدایی آمریکایی گفت: مردم ایران اسلامی امشب در مساجد برای نابودی این جنایتکاران و پیروزی ملت‌های مقاوم لبنان و فلسطین دست به دعا بر خواهند داشت.رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در پی استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اسرائیل با حمایت اربابان آمریکایی او تجمع مردمی به منظور دعا برای پیروزی جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین امشب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد و بقاع متبرکه کشور برگزار می‌شود.

محمودی ادامه داد: مردم انقلابی استان تهران همگام با ملت بزرگ ایران برای پیروزی نهایی مقاومت بر اسرائیل جلاد و کودک کش و سلامتی رهبران مقاومت با قرائت دعای توسل دست به دعا بر خواهند داشت و به تبیین زوایای این جنایات خواهند پرداخت.

وی با بیان ضرورت اقدامات جدی در حوزه دیپلماسی و انتقام سخت توسط رزمندگان مقاومت دعا را از مهمترین وسائل نجات و پیروزی ذکر کرد و پیروزی مقاومت و نابودی رژیم وحشی اسرائیل را از وعده‌های حتمی دانست.

منبع: میزان

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *