استاندار: بسیاری از مشکلات فارس در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد

استاندار: بسیاری از مشکلات فارس در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد
خلاصه اخبار

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: بسیاری از مشکلات استان در دولت سیزدهم تعیین تکلیف و به طور کامل حل و فصل شد یا در مسیر حل شدن قرار گرفت و این مهم از دستاوردهای دولت سیزدهم بود.

به گزارش ایرنا ، محمد هادی ایمانیه، عصر چهارشنبه در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رییسی و همراهانش افزود: امیدواریم که این روند و مسیر خدمت به مردم در دولت چهاردهم نیز پرباتر ادامه یابد و دولت بتوانید موجبات رضایت مردم را فراهم کند.

وی ادامه داد: انتظار است که مدیران و مسئولان در زمینه خدمت به مردم فراتر از وظیفه سازمانی وقت بگذارند و حداکثر تعامل را با مردم داشته باشند.

او اظهار کرد: مدیران باید در انتصابات به مساله شایسته سالاری توجه کنند و توانمندترین فرد ممکن را انتخاب کنند.

استاندار فارس اظهار کرد: رعایت عدالت و عدم تبعیض، رعایت اخلاق در معاشرت با مردم و کارکنان، هم افزایی مدیریت ها ، اهمیت دادن به نظر افراد با تجربه و داشتن نگاه بلندپروازانه و فراتر از سطح روزمره از دیگر مواردی است که مدیران باید مد نظر داشته باشند.

ایمانیه، بر لزوم توجه مدیران به مساله هم افزایی نیز تاکید کرد و گفت: اهمیت هم افزایی تا آنجاست که می تواند گفت این امکان وجود دارد که بسیاری از مشکلات را با هم افزایی حل کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود چهار تا پنج هزار پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد، مدیران باید با اولویت بندی و با استفاده از بودجه و اعتبارات موجود، پروژه ها را بر اساس درجه اهمیت تکمیل کنند.

استاندار فارس همچنین بر لزوم توجه به ارتقای بهره وری به عنوان راهکار برون رفت از مشکلات و تحقق رشد اقتصادی تاکید کرد.

در این مراسم از دستگاه های برتر و کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1402 تجلیل شد.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *