رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان: دشمن به دنبال جنگ ادراکی و شناختی در کشور است

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان: دشمن به دنبال جنگ ادراکی و شناختی در کشور است
خلاصه اخبار

اهواز – ایرنا – رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان گفت: امروز دشمن تمام توانش را علیه ملت ایران به کار گرفته و با دروغ پردازی در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به دنبال جنگ ادراکی و شناختی و ایجاد شک و تردید در ذهن مردم به ویژه نسل جوان است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام ‌و المسلمین جلیل علی‌نژاد روز چهارشنبه در تجمع روحانیون معترض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجد اعظم اهواز بیان کرد: مردم کشورمان باید در برهه‌های حساس، هوشیاری خود را نسبت به نفوذ دشمنان بیشتر کنند و اجازه میدان‌داری و سو استفاده را به آنها ندهند.

وی افزود: از آغاز طوفان الاقصی تاکنون برخی‌ها نسبت به نوع واکنش و عکس‌العمل ایران در مقابل رژیم صهیونیستی منتقد بوده و به تحقق وعده صادق شک و تردید دارند که با این تفکر عملا در دام دشمن افتاده و در مسیر آنها گام برمی‌دارند.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ شناختی، بصیرت جامعه به ویژه نسل جوان را هدف قرار داده‌اند اظهار کرد: دشمن با تغییر باورها و ارزش‌ها به دنبال ناامید کردن جامعه به خصوص قشر جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به نگاه نقطه‌ای و راهبردی در مواجه با مسائل افزود: اگر نگاه راهبردی به اتفاقات موجود در منطقه وجود نداشته باشد، دچار مشکل می‌شویم به همین دلیل تحلیل‌های ما باید از حالت تک بعدی خارج و مطابق با معارف قرآنی و سنن الهی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علی‌نژاد با اشاره به آواره بودن 500 هزار اسرائیلی و شناسایی جاسوس‌های این رژیم در28 کشور گفت: آنها هیچگاه چنین شرایطی را برای خود تصور نمی‌کردند.

وی ادامه داد: اسراییل در طول 70 سال اخیر همواره حمله کرده و هیچگاه پایه‌های آن به این شکل نلرزیده بود؛ امروز جنگ اسراییل جنگ بقا و مرگ و زندگی است و قطعا در آینده بر شدت این جنگ افزوده خواهد شد.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *