رونمایی حزب‌الله از موشک جدید در حمله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل

رونمایی حزب‌الله از موشک جدید در حمله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل
خلاصه اخبار

نیروهای جنبش حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه حملات خود به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی و شهرک‌های اسرائیلی را از سر گرفتند.

العالم – لبنان

حزب‌الله با انتشار بیانیه‌های رسمی خبر داد که در جریان این حملات، انبار اصلی مهمات ارتش اسرائیل در منطقه شمال واقع در پایگاه «نیمرا» را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است.

حزب‌الله در حمله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل از موشک جدید استفاده کرد. نیروهای جنبش حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه حملات خود به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی و شهرک‌های اسرائیلی را از سر گرفتند.

حزب‌الله با انتشار بیانیه‌های رسمی خبر داد که در جریان این حملات، انبار اصلی مهمات ارتش اسرائیل در منطقه شمال واقع در پایگاه «نیمرا» را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است. نیروهای مقاومت در جریان حمله بعدی خود، شهرک اسرائیلی «روش بینا» را با موشک هدف قرار دادند و هدف بعدی حزب‌الله پایگاه نظامی «شمشون» بوده است؛ این پایگاه مرکز تجهیز تسلیحاتی و فرماندهی رژیم به شمار می‌رود که حزب‌الله برای نخستین بار از موشک‌های «فادی-3» در جریان این حملات استفاده کرده است.

رادیو ارتش این رژیم خبر داد که حزب‌الله طی یک ساعت و نیم، 105 موشک به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

در پی حملات حزب‌الله آژیرهای خطر در شهرک‌های «صفد» و «روش بینا» به صدا درآمده است و عمده اصابت‌های موشک‌های حزب‌الله به روش بینا و صفد بوده است که رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند در جریان این حملات صدای ده‌ها انفجار به گوش رسیده است.

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *