پزشکیان: دیدگاه ایران درباره منطقه و دنیا شفاف است

پزشکیان: دیدگاه ایران درباره منطقه و دنیا شفاف است
خلاصه اخبار

رئیس‌جمهور در نشست با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی شرکت کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در جریان سفر به نیویورک برای شرکت و سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جلسه‌ای با مدیران رسانه‌های آمریکایی حاضر شد و اظهار کرد: دیدگاه ما درباره کشورمان و منطقه و دنیا، دیدگاه شفاف و روشنی است.

وی افزود: من پس از این‌که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شدم، تمام شعار و بحثمان این بود که در کشور باید یک وحدت و انسجام کاملی ایجاد شود. چون اختلافاتی که در کشور داشتیم و فعلاً هم تا حدودی یک سری جریاناتی این اختلافات را دامن می‌زنند، اول باید حلش کنیم.

پزشکیان تاکید کرد: ایران متعلق به همه ایرانیان است و وابسته به یک دسته، قوم، جناح یا جنسیت نیست. به خاطر همین شعارها بود که مردم اقبال کردند، آمدند و رای دادند و نهایتاً باوجود اینکه ما وابسته به هیچ جناح، دسته و گروهی نبودیم، رای مردم ما را در این جایگاه قرار داد.

رئیس‌جمهور یادآور شد: مسئله دوم این بود که ما در داخل کشور باید وحدت و انسجام داشته باشیم و در خارج، تعامل سازنده و درستی را باید ایجاد کنیم و اولویت ما در این زمینه، اول همسایگان خودمان بود که بتوانیم با آنان یک چارچوب مشخصی را درباره حفظ حدود و حریم و امنیت یکدیگر را با هم تفاهم کنیم.

ادامه دارد ….

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *